Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Føler meg ganske Paranoid!

MoonJazz

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke om noen har sett The Truman Show, med Jim Carey? Ihverfall så føler jeg meg litt som han i den filmen, føler at jeg blir overvoket og filmet, og at alle kompisene mine, foreldrene mine og alle andre folk ser på meg når jeg er hjemme.

Er dette unormalt, føler hverfall det? Foreksemplen vis jeg runker hjemme kan jeg tenkte sånn, Å faan tenk vis alle ser dette, så faller stå pikken og jeg gidder ikke mere. Det ødelegger livet mitt litt at jeg tenkter sånn. Håper og går ut ifra at det bare er noe jeg tenker, ikke virkelighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For eksempel, hvis jeg runker hjemme kan jeg tenke sånn: Å faen tenk hvis alle ser dette, da faller ståpikken og jeg gidder ikke mer. Det ødelegger livet mitt litt at jeg tenker sånn. Håper og går ut fra at det bare er noe jeg tenker, ikke virkelighet.

Hahaha, lås døra når du runker!

Endret av Traadstarter
Lenke til kommentar

Det er på tide at du får vite det: du har blitt overvåket hele livet og alt er blit iscenesatt

nei.

For å være ,er seriøs så har jeg også følt det sånn noen ganger, men vis du bare tenker ar hvorfor i svarte skal noe gidde det?

Endret av thadon
Lenke til kommentar
Det er på tide at du får vite du: Du har blitt overvåket hele livet og alt er blit iscenesatt

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfornei.

For å være ,er seriøs så har jeg også følt det sånn noen ganger, men vis du bare tenker ar hvorfor i svarte skal noe gidde det?

Har tenkt sånn noen ganger, men det kommer bare tilbake:D

Dere har det gøy på min bekostelse(eller hva det nå enn heter)

Lenke til kommentar
Nå tuller du! Ta deg en prat med familien hvis dette er sant.

Nei, ikke familien de er mongo. Har snakket med kompisene min om det, men de bare ler.

Da jeg var 11-12 år trodde jeg faktisk at hele verden var et realityshow laget for meg.

Det er det jeg tenkter også. bare at jeg er 13:D

Lenke til kommentar

neste gang du ligger å drar`n, og får slike tanker så tenker du "jeg skal gi dem noe å se på jeg", så legger du deg oppå dyna og spriker godt med beina, tar et godt tak rundt junior og runker som du aldri har runka før.. dette gjør du hver gang du skal nappen så overvinner du nok frykten skal du se.

Om du vil ta dette seriøst eller ikke er opp til deg. Men kanskje det funker? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...