oivind_skar Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Endelig har Volvo sluppet de første bildene av den nye kompakt-SUV-en XC60. Endringene fra Detroit-konseptet i 2007 er ytterst små. Les mer Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Huff og huff den var stygg fra siden og bak. Etter mitt syn er dette den styggeste Volvoen som er produsert. Men, men.. kanskje den er finere i virkeligheten. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Samme stygge bakende som v70 (cross country ihvertfall) Styggeste forsøket på s40 fronten (hvorfor må de gjøre som Ford å ha samme front på alt?, åja, pga at de er Ford.. My bad) Uansett, er fortsatt så vidt ikke styggeste.. Eller, kanskje.. hmm.. PV har jo fete hjulbuer... Hmm... Okey da.. Klarer ikke å bestemme meg for hvilken Volvo som er styggest.. PV og denne stiller ganske sterkt... Men hvis man tar en 140 front (helgrillfronten), og slenger på en C30 bakende... MED b stolpene og dørene til PV.. Hmm Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Synes den er ganske fin jeg! Gleder meg til å se den i real-life! Uansett, Volvo er ikke det det en gang var.. Trist med innblandingen fra Ford.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg