Gå til innhold

Finnes min character enda?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du husker informasjonen er det vel bare å prøve? Koster vel 79,- for en mnd. om du kjøper på wow-europe?

Eller så kan du lage en trial account deretter legge til characteren din på vennelisten, dette er litt usikkert, hvis characteren din er "borte", så kan noen andre ha tatt navnet. Ville gått for den øverste. :)

Endret av Guka
Lenke til kommentar
Om du husker informasjonen er det vel bare å prøve? Koster vel 79,- for en mnd. om du kjøper på wow-europe?

Eller så kan du lage en trial account deretter legge til characteren din på vennelisten, dette er litt usikkert, hvis characteren din er "borte", så kan noen andre ha tatt navnet. Ville gått for den øverste. :)

du trenger ikke akrivere kontoen engang? det er vel bare å logge inn på account management og forsøke på paid character transfer, så ser du vel hva som ligger der? :)

Lenke til kommentar
Glem det. Virker som at BC trial bare er tilgjengelig til USA. Jeg kommer vel til å begynne å spille igjen uansett. Men først skal jeg bli ferdig med skolearbeidet. :p Takk for hjelpen.

Hvis du sier hvilken server etc. så kan jeg sjekke om det går å legge til karakteren i vennelista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...