Dug Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei, satser på at dette er stedet for fornuftige svar... Jeg skal ha en smarttelefon m/god kalenderfunksjon og windows. Startet med å se på P1, men virker som den har endel mangler med edge etc. Så hoppet jeg over på HTC og hadde mer eller mindre bestemt meg for tytn, men så lar jeg meg også friste litt av N95 8gb selv om dette er langt mer en underholdningstelefon... Hva ville dere valgt, organisator, epost, sync mot pc, etc (samt batterikap.)er viktigst, men er gutt nok til å gjerne å ville ha med litt underholdning om man stadig får med prioriteringene over? Takk for svar! Mvh Dag Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hverken P1 eller N95 har windows da, da blir nok HTC valget... Kjøpte min første symbian for en uke siden, E65 og er veldig godt fornøyd med muligheter, kalender, sync, mail via wlan osv i s60v3. Endel tregere enn vanlig mobiler men absolutt verdt det synes jeg. Lenke til kommentar
Dug Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 takk for svar, det gikk litt fort i mitt første innlegg, windows er ikke pri, men god epost støtte er viktig! Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Epoststøtten i s60 er god synes jeg, har 2 mailadresser med imap som automatisk lastes ned når hjemmewlan eller kontorwlan er innenfor rekkevidde og det fungerer smertefritt for min del. Skal du bruke VPN på symbian må du derimot ha en sertifikatfil som er spesifikk for ditt nettverk såvidt jeg har forstått, så det har jeg ikke testet da det ikke var nødvendig for meg, innbiller meg at slikt er enklere med windows mobile jeg, men har som sagt aldri prøvd. Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hadde ikke valgt N95 8gig, hvis du ser på batterikapasitet. En HTC er vell et godt valg synes jeg. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har en Htc Touch Cruise, og uten wlan bruk går den ned til 50% batteri på en dag, men to korte samtaler og sms. Jeg har og en N95 8GB som gjerne holder i tre dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå