efs00 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Noen som veit hvordan man kan få internett på en Pocket Pc (HTC Touch med wm6) på et nett(w-lan) der man (egentlig) må ha Cisco clean access agent? Får koblet meg på ruteren, men når jeg åpner nettleseren, står det: "Your operating system is NOT Windows. Cisco clean access ActiveX web client can only run on Windows platforms." Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Noen som veit hvordan man kan få internett på en Pocket Pc (HTC Touch med wm6) på et nett(w-lan) der man (egentlig) må ha Cisco clean access agent?Får koblet meg på ruteren, men når jeg åpner nettleseren, står det: "Your operating system is NOT Windows. Cisco clean access ActiveX web client can only run on Windows platforms." Jeg har også omtrent et slikt problem på Univeritetet med min Touch! Tobias Lenke til kommentar
efs00 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Hmm.. Ja, er på skolen jeg har dette problemet jeg også.. Ingen som vet om det går ann å løse problemet? Endret 27. februar 2008 av efs00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå