Nilsss Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei. Skal kjøpe meg et komponet sett til og ha foran i bilen , og et par 6*9" til hatthylla. Soundstream : ----------------- 6*9": Lil Wonder LS.692 6,5" komponent: Lil Wonder LS.60C Skal kun bruke de høye tonene til disse høytalerne , da jeg har en 2*10" sub kasse. Er dette og anbefale? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Ja, det er ok høyttalere. Åssen forsterker skal du bruke på dem? Høypassdeling på ca 80hz burde bli meget bra Endret 21. februar 2008 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Defus Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Mente du at du bare skal bruke tweeterene fra komponent settet, eller at du skulle dele så høytalerene framme og bak ikke spiller under 100 hz f.eks? Soundstream er brukbare saker. Lenke til kommentar
Nilsss Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Tenkte jeg skulle kjøre hi pass fra forsterkeren, er det ikke det folk pleier og gjøre når man har god bass fra subb'erene baki bagasjerommet fra før? Har ikke sånn veldig god greie på frekvenser og slikt. :-) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tenkte jeg skulle kjøre hi pass fra forsterkeren, er det ikke det folk pleier og gjøre når man har god bass fra subb'erene baki bagasjerommet fra før? Har ikke sånn veldig god greie på frekvenser og slikt. :-) Jo, det stemmer bra Lenke til kommentar
Nilsss Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Ok. Da går jeg for de. Takk for svar. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå