Gå til innhold

Omtale av Europa 1400: The Guild (PC)

Anbefalte innlegg

Nok en gang er det tid for et litt originalt spill fra JoWooD. Fra et ukjent utviklerstudio i Tyskland danser denne perlen ned i fanget på en, og det er bare å la seg forføre. Det hele handler om middelalderen; en tid med korrupsjon, avlatshandel og organisert sabotasje, men også en tid for økonomisk blomstring og fremveksten av mange av dagens metropoler.

http://www.gamer.no/omtaler/europa_1400_the_guild/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så litt moro ut det der ja. Har sansen for sånne spill. Og med tanke på at JoWood Productions er inni bildet her, gjør det enda mer attraktivt. JoWood trollbandt meg i flere utallige timer foran pc`en med spillet Gothic for en liten tid tilbake siden. Et spill så genialt at jeg ikke finner ord! :)

Lenke til kommentar

Det som er litt trist, er at jeg fortsatt har til gode aa se en forhandler som har tatt inn spillet. Nok et bevis paa at dataspillforhandlere ikke er veldig gode til aa tenke selv, men bare tar imot effekter og lovord fra stordistibutoerene. Europa 1400 er verdt en titt for enhver fan av slike spill.

Lenke til kommentar
Det som er litt trist, er at jeg fortsatt har til gode aa se en forhandler som har tatt inn spillet. Nok et bevis paa at dataspillforhandlere ikke er veldig gode til aa tenke selv, men bare tar imot effekter og lovord fra stordistibutoerene. Europa 1400 er verdt en titt for enhver fan av slike spill.

Det er som om det hviler en slags forbannelse over Jowood spill, de er mildt sagt "vanskelige" å oppdrive. Jeg kjøpte dette for en stund siden på Gamezone i Kristiansand. De har svært bra utvalg, og kan sikkert bestille det hvis de ikke har det inne. Spillindustrien begynner å likne mer og mer på musikkindustrien - hvis du vil ha noe interessant kan du stort sett bare glemme de store kjedene.

Lenke til kommentar
Det er som om det hviler en slags forbannelse over Jowood spill, de er mildt sagt "vanskelige" å oppdrive. Jeg kjøpte dette for en stund siden på Gamezone i Kristiansand. De har svært bra utvalg, og kan sikkert bestille det hvis de ikke har det inne. Spillindustrien begynner å likne mer og mer på musikkindustrien - hvis du vil ha noe interessant kan du stort sett bare glemme de store kjedene.

Gamezone har ikke spesielt bra utvalg hvis du ser på andre spillbutikker, slik som Akers Mic. Spacezone kan til og med være bedre, vil jeg tro, dog mye dyrere. Men, best i Kristiansand? Ja.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...