hartvedten Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei, jeg er nylig flyttet fra Bergen til Bærum, og har som mål å få meg jobb fortest mulig, fikk allerde i dag jobb på prix butikken 50 m nedi gaten, men butikk jobb er noe som jeg tror vil bli en del kjedelig, jeg har ikke noe problem med å jobbe der, men kan tenke meg at jeg vil gå en smule lei etter en stund. Jeg er 19 år, har 1 år på folkehøyskole, et år gymnas, og 6 uker som stilasarbeider, og 5 mnd som badevakt de siste 7 mnd å vise til, hvilkene jobber er det jeg kan prøve, og er det noen jobber som rett og slett er gøyere enn andre, har litt lyst å finne ut av hva jeg skal drive med framover Lenke til kommentar
thatch Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg synes kanskje du burde ta jobben på prix. Ihvertfall til du finner noe annet du kanskje synes er mer spennende. Da tjener du ihvertfall penger mens du leter etter noe annet, også slipper du å evt måtte forklare hvorfor du har gått x antall uker/måneder uten å gjøre noenting. (i et annet jobbintervju feks.) Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Med 19 år på baken er det ikkje alltid ein kan velge og vrake blant jobbar, med mindre du har eit godt kontaktnettverk. Ettersom du nyleg har flytta til Bærum kan du jo ta jobben på Prix, for deretter å snuse litt rundt på andre jobbar medan du jobbar der. Butikkjobb er litt kjedeleg i lengda, men har vel blitt ein jobb nesten "alle" har hatt ein eller annan gong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå