Joachim_F Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Spaceforce Captains er et romstrategispill som låner mye fra Heroes of Might & Magic-serien. Les mer Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 først! Ser ut som et interessant spel...laster ned demoen nå... Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Dette var jo nesten helt likt Heroes of Might and Magic, kan være derfor jeg storkoste meg med det. Dette skal utforskes litt mer ja. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Virker kult, må nesten prøve det ut ja. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Heroes i space. Morsom ide, men grensesnittet burde være bedre i 2008. Musepekern var overfølsom og ingen mouseover info om man for eksempel allerede har besøkt en powerup. Minimap var lite funksjonellt og de Warcraft-aktige voice kommentarene til dine kapteiner var i grunnen bare irriterende hehe. Akkurat i dette øyblikket sitter jeg å spiller HOMM3 med en kamerat. Mye morsommere Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Heroes i space. Morsom ide, men grensesnittet burde være bedre i 2008. Musepekern var overfølsom og ingen mouseover info om man for eksempel allerede har besøkt en powerup. Minimap var lite funksjonellt og de Warcraft-aktige voice kommentarene til dine kapteiner var i grunnen bare irriterende hehe. Akkurat i dette øyblikket sitter jeg å spiller HOMM3 med en kamerat. Mye morsommere Tenkte akkurat det samme som du skriver i første avsnittet ditt. overfølsom mus, veldig gammeldags og tungvindt menysystem, og får instillingsmuligheter. tror nok jeg holder meg til de gode gamle HOMM-spillene jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg