Johan H Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Halloen! Dette er sikkert blitt spurt flere ganger, men jeg gjør et forsøk... Har en PS2, men lurer på om jeg heller skal satse på en XBOX. Føler at den vil ha et større potensiale enn PS2 i fremtiden inntil PS3 og XBOX 2 kommer ut. Men, hvis jeg selger PS2en, så vil jeg gå glipp av GTA-serien og andre kommende spill. Vil ikke ha begge maskinene... Har dere noen gode forslag å komme med om hvorvidt jeg skal holde meg til PS2 eller om jeg skal kjøpe en XBOX? Takker for alle svar! Johan Lenke til kommentar
kim Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Sats på Xbox, to av mine venner med ps2 har bestilt seg xbox etter å ha spillt på min xbox.. Og det kommer et GTA lignende spill i Mai. Og i 2004 er det godt mulig at et GTA (San Andreas?) spill kommer til Xbox, om ikke Sony lager en fuckings avtale igjen, da. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Why not both. 8) Lenke til kommentar
Johan H Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Hei! Takker for raske svar! Men, kan dere nevne noen kommende spill, som ser brae ut, som kan få meg til å bestemme meg for å kjøpe en XBOX? Johan Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Her er noen spill du ikke kan gå glipp av til xbox: Fable, BC, halo2, brute force, racing evoluzone, star wars galaxies, sudeki, panzer dragoon orta, phantasy star online, battle engine tequila og mange, mange fler! Og ikke glem xbox live! Jeg har det, og kan love deg at kamerater med ps2, plutselig skifter mening om hvilken konsoll som er best når de får satt på headset'et og spilt uc, mechassualt og ghost recon i noen minutter! Gå for xbox! Lenke til kommentar
Trøndergutt Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Også kommer Mercedes benz World racing fredag 28/2-2003. Hvis du liker bilspill da... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 vent til det er mange spill du liker i butikken, alle konsoller har mange "fremtidige gode spill"... Lenke til kommentar
kim Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Om du synes det er lenge å vente på GTA til Xbox, kan du ta en titt på True Crime: Streets of LA Lenke til kommentar
mariula Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Midtown Madness 3 er X-box Only, (og PC da). Ser bra ut på skjermbilder. HALO og HALO 2 er BRA Racing Evoluzione er BRA XBOX-Live + en hel masse spill som ikke er XBOX Only. (Indiana Jones kommer, Wolfenstein kommer, Lotus Challenge kommer osv SATS PÅ XBOX. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 hvordan vet dere at ett spill som kommer om ett års tid er bra? åja, alle spill som kommer om ett års tid er jo bra - hvis det er på xpose. Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Vil du ha actionfylte spill som kommer til pc - kjøp xbox Vil du ha spill med mer sjarm - gc/ps2 Sier ikke at noe er dårlig og noe er bra, men at xbox's origin er USA sier litt, japanske spill har en litt annen "feel". - Smak og behag, alt er bra. Men et tips: bare kjøp xbox, du får ikke så mye for og selge den andre, bare ha begge. Selv har jeg gc btw :smile: Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Også kommer Mercedes benz World racing fredag 28/2-2003. Hvis du liker bilspill da... Det ligger på nettet alerede. Jeg har xbox, og den tar fra meg all gleden med spilling, det kommer jo nye spill heletiden på nettet, rekker jo aldrig å sette meg ned med ett spill. Har enn en ps2 derimot, så må man kjøpe spilla, og da får man mer glede over dem. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Kjøp begge. Hvis du ikke har råd til å kjøpe begge: kjøp PS2 - den har flere og billigere spill som vil gi deg like mye glede som spilla på Xbox. Xbox er kanskje best hvis du er PC freak og gidder å chippe maskinen og laste ned warez fra nettet. Men uansett: begge er best, det er must-have spill på begge platformene. Kjøp en GameCube også mens du er i gang, heh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå