Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Direct Connect - hastigheten faller brått til 20 KiB/s

Anbefalte innlegg

Jeg og noen venner i tilsvarende stillinger (mediebransjen - altså et hemmelig nettverk, men uten Manuela...)) bruker DC til utveksling av demoer med norsk undergrunnsmusikk (band uten kontrakt) innenfor en helt spesiell sjanger. Stort sett går det greit for de andre, men jeg har et problem på mitt system: Normal nedlastingshastighet på 200 KiB/s har en tendens til plutselig å falle til 20 og bli liggende der lenge. Noen ganger popper den opp igjen til 200, andre ganger holder den seg på 20 til jeg kjører "close connection" og deretter "force attempt". Kan det være noe med ISP'en som blokkerer den typen trafikk, eller hva? Jeg kjører aktiv modus og har prøvd flere forskjellige porter. Og jeg har kjørt nedlastingen på flere forskjellige maskiner, med og uten brannmur, så det virker ikke som det er et problem der. Har noen et godt forslag?

Endret av Pallantir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kablet, og jeg har prøvd å koble den direkte til (det var det jeg mente med brannmur, burde spesifisert at det er en Linux-brannmur som står mellom modemet og det interne nettverket). Det hjalp ikke noe å koble den direkte. :( Samtidig som jeg har det problemet, kan jeg laste ned fra FTP i full hastighet, der har jeg aldri noen variasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...