Gå til innhold

Mistet Utbetalingsblankett i Posten, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Hei

Det har seg sånn at den 12. Feb. skulle jeg fått tilsendt en utbetalingsblankett fra kommunen som lønn(har ikke ordnet med kontonr enda). Denne har jeg altså ikke fått.

Jeg flyttet til ny adresse i starten av Januar, og meldte ifra til folkeregisteret og posten at jeg hadde flyttet, dermed tenkte jeg at den saken var biff.

Men nå viser det seg at utbetalingsblanketten mest sannsynlig ble sendt til den gamle adressen, men ingen som bor der har sett den. Kan det være at noen har tatt den?

Hva slags muligheter er det for at noen andre enn meg kan gå i posten å heve den? Er det noen krav om legitimasjon ved heving av slike ting, det står jo mitt navn på den.

Har snakket med lønningskontoret i min kommune, og de mener det ikke er noe å få gjort så lenge den ikke har kommet i retur. De må da ha en eller annen form for kontroll på blankettene de sender ut, om de er hevet eller ikke mener jeg. Ville da i alle

fall tro det.

Hvis noen kunne svare meg på noen av spørsmålene jeg stiller her, så hadde jeg blitt veldig takknemlig.

Edit: Var veldig usikker på hvilken kategori denne tråden skulle legges i.

Endret av Luc1fer-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...