TST Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 I fjor kunne vi stifte bekjentskap med "Metal Gear 2: Sons of Liberty" på PlayStation 2. Spillet leverte alt det hadde lovet, og tilhengerne vokste i antall. Nå er den barske Solid Snake tilbake på gamle slagmarker, men ny konsoll. Dette er ikke et flunkende nytt spill, men heller en spesialversjon av PlayStation 2-spillet fra i fjor. http://www.gamer.no/omtaler/metal_gear_sol...id_2_substance/ Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvorfor har MGS2: Substance fått dårligere kritikk enn MGS2: Sons of Liberty når xbox-versonen har mye mere eksra greier? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvorfor har MGS2: Substance fått dårligere kritikk enn MGS2: Sons of Liberty når xbox-versonen har mye mere eksra greier? Det er for få forbedringer fra Sons of Liberty, slik at de som har spilt SoL, ikke får så mye ekstra å glede seg over. Det er en stund siden den ble sluppet til PS2, og grafikkforbedringer, eller grafikknivåene i forhold til andre spill på Xbox var bra, men ikke bra nok. Det var ihvertfall slik jeg forsto det. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Det var ihvertfall slik jeg forsto det. Stemmer rimelig bra det Lenke til kommentar
tåa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg synes ikke Substance bør få dårligere kritikk enn Sons of Liberty. Ikke på Xbox. Det er jo tross alt et like bra (og egentlig bedre) spill enn originalen. PS2-versjonen derimot fortjener litt ris. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Helt greit for meg at det ikke fikk sååå bra omtale. Metal Gear hører jo til playstation(!). Bra at PS2 versjonen av Substance blir bedre (les: mere i spillet) enn x-box versjonen. Viser at Hideo fortsatt har hjertet sitt hos Sony :smile: PS2-versjonen derimot fortjener litt ris. den må du litt lengre ut på landet med ;P Agres Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Update: Omtalen er nå oppdatert til å inkludere PS2-utgaven som ble lansert noe senere enn Xbox-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg