Calypso25 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Noen av dere som vet hva man må passe på når man skal velge riktig vern på maskiner og utstyr? Hva skal man liksom se på? Jeg regner med at det er størrelsen på maskinen osv, men vet liksom ikke hva det heter på "fagspråket". hadde vært fint om noen kunne svare:-) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kan du spesifisere hva du mener med "vern"? Jeg tenker vern av data, forutsi feil, osv. Men tror ikke det er det du mener? Lenke til kommentar
Calypso25 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Kan du spesifisere hva du mener med "vern"? Jeg tenker vern av data, forutsi feil, osv. Men tror ikke det er det du mener? Nei, beklager (my bad). Jeg tenkte på motorvern, overstørmsvern osv..! Ikke på datamaskiner, men på elektriske motorer, store driftsmaskiner osv! Er det noen sider på nettet dere vet om som dere kan ambefale meg eller? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 vel hva er det snakk om?... fortell oss hva som står på merkeskiltet.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå