ZyNTaX_1337 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hei. I går fungerte maskinen min utmerket, men jeg fant ut at jeg ville oppgradere BIOS. Har gjort dette mange ganger før uten problem (ikke på denne maskinen) Har ett XFX nForce 680i LT hovedkort. Lastet ned BIOS oppgradering og la denne inn i BIOS med WinFlash utility. Når jeg restartet maskinen, så starter harddisker, CPU vifte, PSU vifte og har det vanlige blå lyset på hovedkortet som vanlig. Men får ikke bilde på skjermen, får ikke noe BEEP code error. Kan og nevne at jeg har 2x 8800 GTS kort i SLi i maskinen. Og 2x 2GB RAM moduler. Prøvde i morges før jeg stakk på jobb med en CMOS RESET, noe som ikke fungerte. Jeg har noen ideer om hva jeg bør prøve når jeg kommer hjem fra jobb senere i dag, som f.eks å ta 1x minnemodul, og 1x skjermkort. Det jeg ikke skjønner er hvordan dette kan ha skjedd, BIOS oppgradering gikk jo fint for seg med ingen feilmeldinger. Håper virkelig at noen har en løsning på mitt problem! Endret 21. februar 2008 av eiso9598 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå