McDeath Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Som som starter i disse dager? Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tror neppe det er noe særlig med guilds i emning enda. Spillet starter jo ikke opp før om et halvt års tid eller noe sånn enda. Alltid forsinkelser. Men kunne jo vært kult med en 100% Norsk Guild da Lenke til kommentar
McDeath Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Må man vente på release for å kunne spille det da.......? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) nå er det jo x antall AoC guilder der ute, etablert og klare. Samme med Warhammer også. War har ikke et offisielt forum på siden sin, så er ikke så lett å finne dem. Men søk på youtube, Warhammer online guild promeo etc.. har sett en del guilder som har gjort det. kansje flest fra usa.. Endret 24. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har prøvd Goggle, men har ikke hatt suksess med å finne en Premade Norsk guild. Så vet du om noen så Link plz Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 har ikke stt noen norske nei.. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Isåfall hadde jeg blitt med :] hadde vært kult med en norsk guild ja Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kan ikke noen ta initiativ til å starte en da ? Jeg vet jeg i alle fall skal gi spillet en sjangs. Prøve noe annet en World of Warcraft. Men vil ikke involvere meg som guildleder igjen nei. Har prøvt det før i World Of Warcraft. Når spillet started lagde vi en internasjonal guild. Det var moro, men krevde mer tid enn jeg er villig til å legge i et spill. Dersom det er noen som vil legge litt arbeid i det, så har de en gyllen anledning til å prøve. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kan godt bli med hvis noen lager en, finnes nok mange som vil joine en casual norsk guild, det er bare ingen som har prøvd å lage en i WAR enda, men det kommer nok. Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jepp Venter bare på at en kar som har tid til å spille mye skal ta initiativ til å lage en Krever litt arbeid å lede en guild, så det trengs helst en litt over gjennomsnittlig entusiastisk person. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er ganske vanskelig å følge med på warhammer online da de ikke har noe forum med info etc.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 De har ikke noe offisielt forum, men finnes en rekke fansites(sjekk hjemmesiden) man kan følge med på, de spyr ut info som bare det. http://www.warhammeralliance.com/ har for eksempel DevTracker som gir deg en lett oversikt over postene til et par offisielle folk som poster der og gir info. Les denne posten forresten, morsom liten sak . Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) http://warhammervault.ign.com/View.php?vie...ory_select_id=3 Da får en eller annen nordmann ta ansvar å lage en guild, registrere den og få oss i gang Selv om vi ikke kan spille enda, så kan vi jo forberede Forhåpentligvis en Destruction guild. Jeg skal bli Scorceress. Det har jeg bestemt meg for Og dessuten så pleier jo alle ungene å spille på de "godes" side, så det er jo greit å holde seg borte fra der. Endret 10. juni 2008 av Arteju Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Og dessuten så pleier jo alle ungene å spille på de "godes" side, så det er jo greit å holde seg borte fra der. Det skal du absolutt ikke være så sikker på! For i motsetning til WoW, så ser faktisk Destruction, den onde siden, KICK ASS ut i forhold til flesteparten av karakterene du kan velge å spille på Order siden. Derfor er det nok mange 13- åringer som tenker "Lol lett Chaos Chosen ass, sjekk det sverdet'a." Selv skal jeg spille Destruction, ettersom Magus er den klassen jeg finner som mest appelerende til meg selv. Men at jeg vil bli omringet av fjortiser i WAR, det er bare noe jeg må regne med. Har for øvrig applikert til et "semi- core" Destruction guild som heter Eclipse. Virker som et godt organisert guild, som jeg håper å komme inn i. Det er en god del guilds der ute som begynner å ta form allerede, men når release kommer så vil man se at det dukker opp mange, mange flere guilds. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 only-war.com er jo en fin side å lese på Lenke til kommentar
ME-0nly Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tenkte at jeg kunne gi litt reklame til vertfall en Skandenavisk (Svensk/Norsk) guild. Jeg har skrevet en application og har akkurat joinet. De virker som en hyggelig nyoppstartet gjeng med mye å by på. Håper jeg klarte og friste noen skjeler til å vertfall sjekke det ut! For i nuet er jeg den eneste Ola Nordmann. Purification Through Light Lenke til kommentar
Riptape Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har laget en:) Navnet er Northern Evil. forum: http://norwegianlegion.freeforums.org/ Hvis guilden blir populær mekker jeg egen webside. Forandret navnet fra norwegian legion fordi det er brukt for mange ganger:P takk Lenke til kommentar
haffi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg og 5-6 venner skal lage guild etter release når vi har ettablert oss litt, dette guildet blir helnorsk ,crafting og satsing på RvR/PvP litt PvE raids osv. Vi skal være Destructive(eller hva det heter). Så jeg kan sikkert legge ut en større info tråd når vi nermer oss start Vi er ikke sikkre på navn enda men har disse 2 alternativene Screamfinder's og Gravesinger's. -Haffi Lenke til kommentar
McMental Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) info. Les denne posten forresten, morsom liten sak . Hele threaden er tidvis underholdende så det rekker... Endret 30. august 2008 av McMental Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) crafting og satsing på RvR/PvP litt PvE raids osv. er det i det hele tatt pve raids i war? om det er det, har du noe link til info om det? Endret 2. september 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå