Pretender[TP] Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei Jeg har kjøpt en N82 for en uke siden. Jeg sliter fært med å få koblet den opp på dataoverføring via USB kablen. Jeg får meldingen "Minnekortet er i bruk av ett annet program" Jeg har instalert programet: Mail for exch. sports tracker. Snakes. Er det noen av disse programmene som sperre bruken av minnekortet? Jeg har instalert den nyeste versjonen av PC suite. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hold inne menyknappen i 2 - 3 sekunder og se hvilke programmer du har kjørende (samme som ALT + TAB i windows liksom). Avslutt alle du ser der ved å markere dem og trykke C, så kan du forsøke igjen. AKIRA Lenke til kommentar
Pretender[TP] Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Hold inne menyknappen i 2 - 3 sekunder og se hvilke programmer du har kjørende (samme som ALT + TAB i windows liksom). Avslutt alle du ser der ved å markere dem og trykke C, så kan du forsøke igjen. AKIRA Takk for raskt svar. Jeg var ikke klar over dette med menyknappen. Men jeg får ikke avsluttet "ventemod." Det er nå det eneste programmet som kjører. Og jeg får samme feilmedingen. Lenke til kommentar
Pretender[TP] Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Hold inne menyknappen i 2 - 3 sekunder og se hvilke programmer du har kjørende (samme som ALT + TAB i windows liksom). Avslutt alle du ser der ved å markere dem og trykke C, så kan du forsøke igjen. AKIRA Takk for raskt svar. Jeg var ikke klar over dette med menyknappen. Men jeg får ikke avsluttet "ventemod." Det er nå det eneste programmet som kjører. Og jeg får samme feilmedingen. Jeg har nå klar å få stoppet ventemod. programmet også. men det hjelper ikke. Samme meldingen som før: Minnekortet er i bruk av et annet program. Hmmm.... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Løsning1: Start telefonen på nytt UTEN minnekortet inni. Etter at telefonen har slått seg på, sett inn minnekortet. Sett i USB kabelen og prøv igjen. Løsning2: Bruk Mediespiller isteden. Dette fungerer HVER gang, garantert. Det gir deg også nøyaktig samme funksjonalitet som dataoverføring. Hvorfor har nokia lagt til dataoverføringsmodus da spør du? Tja, si det...? Lenke til kommentar
Pretender[TP] Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Takker så mye... Funker fint nå.. Men jeg synes det er litt dorlig at man må skru av telefonen og dra ut minnekort for å få ting til å virke. Håper Nokia kommer med en Hot Fix til dette "Lille" probelmet... Hvis jeg ikke har lest feil så skal telefonen i dataoverføringsmodus fungere som en minnepinne som ikke trenger drivere for å fungere på hilken som helst PC. Mediespiller trenger vel drivere installert..? eller ?? Lenke til kommentar
vistnes Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 nei.. jeg bruker alltid Mediespiller Hvorfor ikke bare prøve det ut før du spør ? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du jeg tror ikke han fortsatt lurer på det fordi denne tråden er 1 år gammel Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Serie 60 og noe som ikke virker ved første forsøk? Skru av telefonen og ta ut batteriet i 30-40 sekunder. Det fikser tre av fire problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå