Gå til innhold

samme nøkkel på to maskiner[ok]

eksaN

Anbefalte innlegg

Installerte nettopp en maskin for en venn. Brukte ved en feiltagelse min windows nøkkel på hans pc.. Blir det krøll hvis vi har på maskinene samtidig nå? Er det strevsomt å få endra nøkkel på hans maskin? Har ikke lyst til å reinstallere en gang til.

har ikke merka noe krøll..

Endret av eksaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har ikkje opplevd noko krøll i det heile tatt ennå. Og har hatt det slik i mange år og faktisk med 3-4 pcar på same nettverk med same serial. Så dersom du merkar noko krøll, som for meg virkar heilt usannsynlig, så vil eg sei det er merkelig.

Lenke til kommentar
Eg har ikkje opplevd noko krøll i det heile tatt ennå. Og har hatt det slik i mange år og faktisk med 3-4 pcar på same nettverk med same serial. Så dersom du merkar noko krøll, som for meg virkar heilt usannsynlig, så vil eg sei det er merkelig.

kanskje det vil ha noe å si at jeg og kompisen min ikke er i samme nettverk..

Lenke til kommentar

Problemet med samme nøkkel på flere PC-er kommer vel først og fremst i forbindelse med aktivering av Windows. Hvis kompisens PC ble aktivert OK med din nøkkel, så skulle dere ikke ha noen problemer framover.

Hvis dere bruker en "Corporate Edition" nøkkel og Windows-versjon, så trenger ikke denne aktivering, og dermed er det problemet ute av verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...