eksaN Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Installerte nettopp en maskin for en venn. Brukte ved en feiltagelse min windows nøkkel på hans pc.. Blir det krøll hvis vi har på maskinene samtidig nå? Er det strevsomt å få endra nøkkel på hans maskin? Har ikke lyst til å reinstallere en gang til. har ikke merka noe krøll.. Endret 21. februar 2008 av eksaN Lenke til kommentar
avRack Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Skal gå greitt det. Etter mi erfaring i alle fall. Har brukt same nøkkel på 2 maskiner som var i nettverk, merka ingen krøll. Lenke til kommentar
eksaN Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Skal gå greitt det. Etter mi erfaring i alle fall. Har brukt same nøkkel på 2 maskiner som var i nettverk, merka ingen krøll. Så fint! Windows Update funker fordet altså? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Gjorde det hjå meg i alle fall ! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eventuelt kan du sjekke her for å slippe trøbbel: http://www.petri.co.il/change_the_serial_in_windows_xp.htm Lenke til kommentar
eksaN Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Eventuelt kan du sjekke her for å slippe trøbbel: http://www.petri.co.il/change_the_serial_in_windows_xp.htm Så det kan bli krøll altså? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eg har ikkje opplevd noko krøll i det heile tatt ennå. Og har hatt det slik i mange år og faktisk med 3-4 pcar på same nettverk med same serial. Så dersom du merkar noko krøll, som for meg virkar heilt usannsynlig, så vil eg sei det er merkelig. Lenke til kommentar
eksaN Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Eg har ikkje opplevd noko krøll i det heile tatt ennå. Og har hatt det slik i mange år og faktisk med 3-4 pcar på same nettverk med same serial. Så dersom du merkar noko krøll, som for meg virkar heilt usannsynlig, så vil eg sei det er merkelig. kanskje det vil ha noe å si at jeg og kompisen min ikke er i samme nettverk.. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Trur nok det skal gå bra uansett eg ! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Problemet med samme nøkkel på flere PC-er kommer vel først og fremst i forbindelse med aktivering av Windows. Hvis kompisens PC ble aktivert OK med din nøkkel, så skulle dere ikke ha noen problemer framover. Hvis dere bruker en "Corporate Edition" nøkkel og Windows-versjon, så trenger ikke denne aktivering, og dermed er det problemet ute av verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå