Gå til innhold

Få fram sixpacken, har 4 nå.


Anbefalte innlegg

Tittelen sier det meste, jeg har prøvd meg på en "deff"/slanking fordi jeg ville få frem magemusklene litt.

Det har ført til at jeg har fått 4packen, og at forbrenningen min er nedi bunn. Så nå må jeg nesten slutte å spise for å gå ned noe mer. Jeg har trent veldig mye, jogget tilsammen 45min hver dag(Bedre enn ikke no). Det som er problemet er at det siste laget nederst med fett er UMULIG å få bort, jeg kjenner at packen er under fettet liksom :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg skal prøve å få frem de nederste har jeg brukt den øvelsen der du ligger på bakken med ryggen ned, har en partner som står med beina over hodet ditt, du løfter beina opp han/hun dytter de ned og du skal på en måte holde igjen, det er en kjempe digg øvelse... funka greit for meg litt klønete forklart kanskje :p

Lenke til kommentar
Hvilke fire vises? Situps/crounches tar mest på dem 4 øverste rutene, mens det finnes andre øvelser for dem 4 nederste. Bl.a. å ligge på ryggen med hendene under seg og løfte beinene strake opp og ned. Nydelig øvelse det, blir sinnsykt gåen i lengda, men veldig lett å presse seg

 

Nei. det er feil.

 

Den øvelsen du referer til er hovedsaklig en øvelse for hofteleddsbøyerne. Den rette bukmuskelen vil jobbe statisk som stabilisator. Det går heller ikke an å bare trene nedre del av den rette bukmuskelen. Det er én muskel, og når den kontraheres, trekker hele muskelen seg sammen, ikke bare øvre, nedre eller midtre del.

 

Nedre del av magen er gjerne et problemområde for de fleste. Ikke fordi musklene er for små, men fordi det ofte lettere legger seg mer fett der enn ellers på magen, og for å få frem rutene der når du har de ellers på magen, er nok ikke situps veien å gå, men heller mer fettprosentreduserende trening.

Lenke til kommentar

De fleste tror at de får frem rutene ved hjelp av kun trening, men det er helt feil. ALLE har sixpack, men det er et tynt fettlag som ligger og skjuler dem. Beste tipset for å få frem rutene er å trene kardio, ta noen sett sit-ups 2-3 ganger i uka og til slutt men VIKTIGST spise sunt.

De nederste rutene kan være en utfordring siden det kan være vanskelig å fjerne det nederste fettet, men med litt motivasjon så er det borte på noen uker. Jeg kan også rette på at det heter magemuskel og ikke magemuskler siden det bare består av en muskel.

Lenke til kommentar
De fleste tror at de får frem rutene ved hjelp av kun trening, men det er helt feil. ALLE har sixpack, men det er et tynt fettlag som ligger og skjuler dem. Beste tipset for å få frem rutene er å trene kardio, ta noen sett sit-ups 2-3 ganger i uka og til slutt men VIKTIGST spise sunt.

De nederste rutene kan være en utfordring siden det kan være vanskelig å fjerne det nederste fettet, men med litt motivasjon så er det borte på noen uker. Jeg kan også rette på at det heter magemuskel og ikke magemuskler siden det bare består av en muskel.

 

nå tenker han sikkert på å trene de skrå også, da de skrå er en egenmuskel gruppe så da blir det magemuskler, og ja de fleste får 6 pack ved kun og trene, er vel heller mer 8 packen som er mer genetisk, det viktigste er ikke å spise sunt men å ligge i kcl underskudd... og når du sier at fettet blir borte på noen uker er det bullshit, kommer helt ann på personen, kan gå mange uker og tilog med måneder..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...