ftbllftbll Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har hørt at mange øver seg til "teoriprøven klasse B" på nettet. Det er visstnok sånn at man betaler 30kr og så kan man ta så mange prøver man vil i løpet av en bestemt tid eller no. Jeg skal nemlig ta teoriprøven i nermeste framtid. Er det noen som har kjennskap til disse sidene? Takk for svar Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tja, det blir vel aldri helt likt uansett. Husker jeg fikk 6-7 feil på nettet, men når jeg tok teoriprøven fikk jeg 3 feil. Men du får uansett litt innblikk i hvordan spørsmålene er og hvordan svarene er formulert, så absolutt vært og prøve. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Denne du tenker på? http://teoritentamen.no/ Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Du har også denne siden: http://www.teoriprover.no/ Der betaler du 30 kr med mobil Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Husker ikke hvem av disse jeg tok, men den hjalp meg utrolig mye. Tok den så mange ganger at jeg bare fikk en eller to feil, og når jeg da tok prøva sto jeg lett. Var faktisk flere av spørsmålene som var identiske.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 teoritentamen.no hjalp meg bra. Skumleste igjennom boken, og tok prøve der mange ganger. Fikk bare 1 feil på teorien Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Prove.no funker greit Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Holder en knapp på teoritentamen.no.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Synes også teoritentamen var bedre og jeg brukte begge to, det positive med prove.no er at siden er gratis. Endret 28. februar 2008 av Nikkor Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Teoritentamen hjalp meg utrolig mye på teoriprøva. Absolutt verdt de 30 kr! Lenke til kommentar
gorber Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Holder en knapp på å pugge veitrafikkloven på rams, skal mye til for å stryke da. Er jo bare å lese gjennom den hver gang man driter i løpet av en uke eller to. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er jo tidenes eldste puggetriks det, å henge opp det du skal kunne foran dassen. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Finnes også alltid en mulighet og gjøre som en bekjent av meg, han gadd aldri lese, bare tenkte han ville ta det på sparken og satset på at det ville gå "spaaa". Vel han tok det på sparken 18 ganger, så fikk han bestått. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Jeg tok teorikurs. Åpnet ikke teoriboken en eneste gang utenom de to kveldene. Besto på første forsøk. Endret 13. mars 2008 av OML Lenke til kommentar
gorber Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg tok ikke teorikurs, sparte de pengene, pugget veitrafikkloven på lovdata.no. Sto på første forsøk. Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Det er ikke noe som heter teorikurs idag....er trafikalt grunnkurs, men det mp du gjennom først uansett Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er ikke noe som heter teorikurs idag....er trafikalt grunnkurs, men det mp du gjennom først uansett You fail. Det er noe som heter teorikurs i dag (og i morgen, og det var det i går også). Det er dog ikke obligatorisk, noe som trafikalt grunnkurs er. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Korrekt Brød. Men er likevel mange kjøreskoler som ikke har et tilbud om teorikurs lenger, nettopp fordi det ikke er obligatorisk. Den jeg brukte hadde ikke det, men det kurset er det jo det samme hvor man tar. Alltids noen som holder et slikt et. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hadde det ikke vært for Teoritentamen.no så hadde jeg nok strøket med glans.. Skumleste kun et par sider i boka før jeg ikke gadd mer.. Tok testen på nett til jeg kunne omtrent alle utenat og dro til Statens Vegvesen. Fikk 1 feil (Om lasting av kjøretøy) Endret 26. mars 2008 av gilera Lenke til kommentar
zatux Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg hadde forkunskaper om trafikk fra lettmotorsykkellappen, og kj0rte gjennom teroitentamen.no ca 20 ganger paa en dag (30kr med andre ord), for saa aa fise ut til trafikkstasjonen for aa ta selve pr0ven i gaar. 4 feil. Ett skirtt naermere frihet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå