Tasgeir Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hei. Eg kjøpte nylig ein ny acer 7720g med Vista Ultimat på. Nå i dag prøvde eg å instaler Daemon tolls på den og mot sluttet/rett etter(er litt usikker) så fikk eg opp blåskjerm. Når eg restarta maskinen så fikk eg blåskjerm etter ca to sec i windows og den netter ned. Det samme skjer når eg prøver å starte den i sikkermodus! Er det noe eg kan gjøre uten om å formatere maskinen? Håper at der er noen som kan hjelpe meg og at folk som ikkje poster her visst det ikkje er for å hjelpe meg! mvh Asgeir ps: Kan og nevne at min versjon ikkje har blitt oppgrader da eg ikkje har tilgang på nett eg kan laste ned på der eg bor nå! Endret 21. februar 2008 av Tasgeir Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har du lastet ned rett versjon? Det er både en 32- og 64-bitversjon av programmet. Lenke til kommentar
Tasgeir Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Har du lastet ned rett versjon? Det er både en 32- og 64-bitversjon av programmet. Det er greit at eg kansje har brukt feil versjon, men det får eg ikkje ordna før eg kommer meg inn i windows som visst du leser posten min er eit stort problem! Er det noen som vet hvrodan eg kan fikse det utan å formatere? Åpne dos feks før eg starter opp vista? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Om du starter Recovery Console kan du enkelt deaktivere drivere i oppstarten derifra. Det er forresten umulig å installere en 64-bits applikasjon på et x86 system. Endret 21. februar 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå