Hestvik Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei. Jeg høstet inn noen billige produkter på NetShop her om dagen, og fikk kjøpt en Vantec Chipsetkjøler. Den kostet meg ikke flesk, så om jeg bruker den eller ikke spiller ikke noen rolle. Jeg gjør det dere anfefaler. Så skal jeg bare fortsette å bruke Kjøleribbene som fulgte med hovedkortet(Gigabyte GA-P35-DS3R) eller en "Vantec IceberQ Chipset-kjøler, Aluminium"? Hvis dere sier at jeg skal bruke kjøleribbene har jeg enda ett spørsmål, skal den kjøleribba sitte litt løst? eller skal den sitte bom fast? Mulig at jeg løsnet litt på den igår da jeg holdt på Takker for all hjelp Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det er vanligvis ingen vits å bytte ut chipsetkjøleren på Intel P35 baserte kort, da de ikke går så veldig varme - med mindre det er dårlig kontakt mellom kjøleribben og NB chippen da. Vil du sette på den andre kjøleren så er det jo bare å gjøre det da... Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Det er vanligvis ingen vits å bytte ut chipsetkjøleren på Intel P35 baserte kort, da de ikke går så veldig varme - med mindre det er dårlig kontakt mellom kjøleribben og NB chippen da.Vil du sette på den andre kjøleren så er det jo bare å gjøre det da... Kostet meg 38,- (halv pris) så har ikke tapt noe hvis jeg ikke setter den på. Men du mener at jeg ikke kommer til å merke noe forskjell? bortsett fra ekstra støy? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tror kanskje den kjøleren er dårligere enn originalen. Behold den som er du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå