companyofheroes15 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 jeg har nok feil postet men gikke ikke ann å påste i "annet" så bare tok en jeg lurer på hva kravene på synet er i forsvaret? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Siste jeg har hørt er at sålenge du ser rett fram med briller/linser så er det ingen krav(annet enn Flyvåpenet, hvor du selvfølgelig trenger perfekt syn) Men jeg kan ta feil Ellers er vel denne kategorien mer passende Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 I Forsvaret får man karakterer på sin helse, der 9 er best og 3 (correct me if i`m wrong) eller 4 betyr at du kan reise hjem. Karakter 9 i syn er kravet i spesialstyrkene og som flyver og diverse andre tjenester. Torpedoass. i Sjø er kravet 9, men jeg kjenner en der som fikk 7, så det er ikke alltid like viktig. Du må ha 7 i syn for å komme på båt, men det er sikkert noen FSR-typer der ute med 6 i syn uansett. Hvis du skader øynene dine mens du bruker linser får du ikke erstatning, så det kan være lurt med et par briller i bakhånd. Lenke til kommentar
companyofheroes15 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 hvordan er det med å dra til iraq? hva kvalifikasjoner trenger man? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Må vel først og fremst bli medlem i den Amerikanske hæren. Norge kommer nok ikke til å sende "newbies" dit med det første. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Må vel først og fremst bli medlem i den Amerikanske hæren. Norge kommer nok ikke til å sende "newbies" dit med det første. det spørs på hva man skal gjøre da... Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tror egentlig han mente Afghanistan ... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ble erklaert tjenestedyktig men fikk beskjed om at jeg ikke blir innkalt i fredstid jeg Den tavla man skulle lese bokstaver av, jeg leste den perfekt som forventet med briller, og klarte ingenting uten - ikke bare paa grunn av styrkene mine, men den tavla var jo belyst bakfra, og da har jeg ikke kjangs. Btw, er det normalt aa gjoere det saa bra paa de teoritestene at han som skriver erklaeringen kommenterer resultatet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå