mcgroven Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Så er det endelig offisielt at Gears of War 2 er på vei. Les mer Lenke til kommentar
GA Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kult, elsket 1ern! Utrolig kul teaser! En av de beste jeg har sett til et spill på lenge! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 kult. likte 1ern veldig godt. håper også dette kommer til pc etterhvert. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fikk sånn skikkelig sin city følelse av traileren Enern var en av de bedre spillene jeg har spilt. Huff, lenge til november =/ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fader, den motorsaga er rå! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Om GoW2 kommer til PC håper jeg at de gjør *litt* bedre arbeid enn med eneren, som var ikke spesielt bra utført, og full av bugs. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg håper folka er enda større i dette spillet Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Stilig teaser Nok et storspill å glede seg til i dette herrens år 2008 Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 GoW er et av de få spillene som har vært bra nok til at jeg har spillt gjennom det 3 ganger på under et halvt år. Lenke til kommentar
Averon Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Herlige nyheter!!! Hvis det klarer å gjøre dette spillet bedre enn forgjengeren blir det helt fantastisk. Dette skal rundes i Coop mode Lenke til kommentar
Tiddel Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Syntes ikke GoW var så bra jeg da, foruten grafikken da, meget pent. Anywaay! smaken er som baken, kanskje nr 2 fenger bedre for meg :-) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Blir visst flere og flere grunner til å gå til innkjøp av en Xbox i år. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eneren var en teknologidemo, og jeg ville ikke hatt større forhåpninger til nummer to. Det verste var kanskje at alle våpenene bortsett fra sagen føltes som luftgevær, men så er det noen som liker å tømme et helt klips i hodet på en fiende før den dauer. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eneren var en teknologidemo, og jeg ville ikke hatt større forhåpninger til nummer to. Det verste var kanskje at alle våpenene bortsett fra sagen føltes som luftgevær, men så er det noen som liker å tømme et helt klips i hodet på en fiende før den dauer. Hele poenget med dette var jo at presis active reload ble avgjørende for overlevelse på Hardcore og Insane. Clip i entall. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kom ikke akkurat som noen overraskelse. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Gode nyheter! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Syntes ikke GoW var så bra jeg da, foruten grafikken da, meget pent. Anywaay! smaken er som baken, kanskje nr 2 fenger bedre for meg :-) Enig, bare at jeg ikke syntes grafikken var bra, pene modeller, ja, men textures og farger? var jo bare nyanser av grått og brunt (skal sies at jeg mislikte spillet så mye at jeg ga opp etter en halvtime ) Får håpe 2'rn blir bedre, virker ikke som voiceacting blir noe bedre men (er ikke noe fan av hardcore/talentløs amerikansk klisjeeacting) ;< Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har kun prøvd spillet til PC men jeg gadd ikke mer etter ca. 1 time. Elendig historie og mange bugs. Dårlig port til PC. Et typisk konsollspill som burde blitt på konsoll. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Slutten på 1rn bekreftet jo nesten at det kom til å komme en oppfølger. Syntes allikevel 1rn var litt for lineær, men like spillet. Håper 2rn blir minst like bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ettersom jeg er en sucker for co-op synes jeg dette er strålende nyheter! Godt at det ikke er så langt unna heller, 2008 blir nok et fin-fint spillår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg