Gå til innhold

Opera Mobile 9.5

Anbefalte innlegg

Er du sikker på at det ikke det bare er den lekkede versjonen de snakket om når de sa pre-alpha? Den versjonen i videoen har hvertfall forbedringer over den lekkede.

Nei, for alt vi vet kan jo den som er testet være nyere. Men jeg mener å huske at lekkasjen kom fra en ansatt i HTC som blogget om det, og at den kom "rett fra WMC 2008", altså at det var den versjonen de brukte der. Men man vet jo aldri :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan alltids få det til fastpris fra dem to store, men siden dem prisen ligger i 500kr området så må en bruke det en del før det lønner seg...

Hvis man regner 20 kr/MB så er det ikke mer enn 25 MB i måneden, ikke så veldig mye... ;)

Netcom har makspris på 20 kr dagen på dataoverføringer, uten fast avgift.

Lenke til kommentar
Hvis man regner 20 kr/MB så er det ikke mer enn 25 MB i måneden, ikke så veldig mye... ;)
Det koster 12,5kr/MB hos TnM, men selv 40MB er ikke så veldig mye om du er en gjennomsnittsbruker på Amobil-forumet.

5 kr/MB hos OneCall, men (ihvertfall i mitt tilfelle) de har ikke 3G, kun EDGE. Det spiller dog liten rolle for meg, ettersom jeg først og fremst bruker internett på mobiltelefonen når jeg er på ei hytte der ingen har 3G uansett (og network norway gir like bra EDGE-dekning der som de andre)...

Ved å sjekke værmelding, nyheter, noen småsider og litt epost kommer jeg opp i rundt 200kb på ei helg eller to. Dermed blir det rundt 5kr per mnd - det føles helt greit. Ringekostnader og sms ligger uansett på totalt 0kr :)

Endret av anderfo
Lenke til kommentar
kan alltids få det til fastpris fra dem to store, men siden dem prisen ligger i 500kr området så må en bruke det en del før det lønner seg...

Men da blir det jo ca. 20 kr / dag * 30 dager = 600 kr = billigere med fastpris... ;)

Lenke til kommentar

Men da blir det jo ca. 20 kr / dag * 30 dager = 600 kr = billigere med fastpris... ;)

Forutsatt at du laster ned over maksgrensa hver dag! Jeg gjør det bare noen dager i måneden. Jeg ligger imidlertid på et snitt på 12 kr. pr megabyte i praksis, så jeg vurderer å gå over til One Call, der det koster 5 kr pr megabyte.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Opprett ny...