EinarEriksen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Vi har testet den nyeste versjonen av Opera Mobile for Windows Mobile og UIQ. Og vi liker det vi ser. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tror det pusles med en ny netfront versjon for tiden også... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja, det blir knallhard konkurranse i dette markedet. Men jeg tror vel Opera har et ganske godt forsprang foreløpig siden de har drevet med dette lenger enn noen andre. Netfront har hatt en tøff vei å gå for å bli en skikkelig nettleser, og det samme gjelder fortsatt. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Prøv å bruke Opera Mobile til å gå inn på yr.no og se på temperaturkurver/værvarsel der. Funker det? Når jeg prøver det i Opera Mini er bildene/kurvene så små at de er helt uleselige, og jeg får ikke zoomet inn (forstørret kurvene). Spennende å høre om dette er annerledes i Opera Mobile... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tror det pusles med en ny netfront versjon for tiden også... Jepp, jeg har ikke vært borti en raskere nettleser for WM enn NetFront 3.5. Imponerende rask, må jeg si. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Prøv å bruke Opera Mobile til å gå inn på yr.no og se på temperaturkurver/værvarsel der. Funker det? Når jeg prøver det i Opera Mini er bildene/kurvene så små at de er helt uleselige, og jeg får ikke zoomet inn (forstørret kurvene). Spennende å høre om dette er annerledes i Opera Mobile... Dette bør fungere bedre på Opera Mobile. Årsaken er at Opera Mini laster inn en krympet versjon av nettsiden, der også alle bildene er krympet veldig av Operas servere (før de lastes inn på mobilen). Opera Mobile viser en versjon med skikkelige bilder som ikke er ferdigtygget av servere. Endret 21. februar 2008 av CesiuM_e Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har Opera Mobile fått feed-leser? Jeg har holdt meg til Opera Mini pga at den har en bra feed-leser. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Opera har lovet at en versjon av Opera Mobile 9.5 kommer også til [s60-telefoner], så her kan det bli konkurranse.Opera Mobile 9.5 kommer ikke bare til Symbian (S60 og UIQ) og WM, men også Linux. Det kan bety en Android-versjon. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 har den blitt lansert..eller? finner kun 8.5 på opera.com.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det er snakk om en beta, og den er ikke tilgjengelig for alle ennå. For B2B customers seeking information on the new Opera Mobile 9.5 build for B2B, please visit our B2B site by clicking here. Please note: There is no beta for Opera Mobile 9.5 available at this time. Lenke til kommentar
Bleske Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kan alle med en symbian, linux eller WM laste ned den nye versjonen når den kommer? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Opera mobile koster penger, men ja fullt mulig å nedlaste den. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det er snakk om en beta, og den er ikke tilgjengelig for alle ennå. Den er ikke tilgjengelig for noen, da Opera Mobile 9.5 i følge Opera er pre-alpha ennå. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Flott nettleser, men litt dumt er det at ikke opera mini 4 får noe fra storbroren, men at 9.5 tar alle funksjonene og ikke gir noe som helst.(Tror jeg) Men det holder for al del med funksjoner i mini 4 for min del. Grensesnittet er genialt, slik det alltid har vært. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 tror tingen med funksjoner i opera mini er at den må fungere på enheter med mer begrenset minne og cpu... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 tror tingen med funksjoner i opera mini er at den må fungere på enheter med mer begrenset minne og cpu... Stemmer det. Kom ikke på dette da jeg skrev innlegget. Skulle nok ha tenkt på det med en gang, men det gjorde jeg altså ikke. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 hehe, skjer alle til tider. om jeg ser tilbake så er nok en stor prosent av mine poster direkte ubetenksomme Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Prøv å bruke Opera Mobile til å gå inn på yr.no og se på temperaturkurver/værvarsel der. Funker det? Når jeg prøver det i Opera Mini er bildene/kurvene så små at de er helt uleselige, og jeg får ikke zoomet inn (forstørret kurvene). Spennende å høre om dette er annerledes i Opera Mobile... Dette bør fungere bedre på Opera Mobile. Årsaken er at Opera Mini laster inn en krympet versjon av nettsiden, der også alle bildene er krympet veldig av Operas servere (før de lastes inn på mobilen). Opera Mobile viser en versjon med skikkelige bilder som ikke er ferdigtygget av servere. Innstillingene gutter. Der velger du om bildene skal komprimeres eller ikke. (I Opera Mini, finnes ikke på Opera Mobile (har en gammel versjon)). På Mini kan jeg velge bildekvalitet. Aner ikke om den gjør noe med størrelsen. Men! Jeg kan feks gå på wap.Dagbla og se på pondusstriper. De vises i smått format. Men klikker jeg på den så får jeg valget om og laste den i orginal stand. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Den er ikke tilgjengelig for noen, da Opera Mobile 9.5 i følge Opera er pre-alpha ennå. Er du sikker på at det ikke det bare er den lekkede versjonen de snakket om når de sa pre-alpha? Den versjonen i videoen har hvertfall forbedringer over den lekkede. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Var hvert fall veldig godt fornøyd med Opera Mobile 8.x til min N95, håper dette blir enda bedre Gleder meg også til FireFox Mobile (eller hva det skulle hete) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg