Gå til innhold

The Great Global Warming Swindle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, da ble det endelig vist at det ikke bare er FrP-ere som ikke tror global oppvarming er menneskeskapt og at Al Gore sin film er full av faktafeil.

Ja, jeg tror nok ikke denne "klimapanelalliansen" sitter på den hele og fulle sannhet.

Derfor syns jeg FRP gjør en god jobb i denne sak, her viser de og andre forskere ett mulig annet bilde av situasjonen.

Her viser de att det er noen politikere som setter betingelser som kan få økonomiske og tilskuddsmessige konsekvenser for disse forskere som går helt eller delvis i mot disse klimapåstandene.

Som en forsker sa det på tv2 " en forsker skal tvile, det er dette som gir fremgang i hans arbeide".

Her synder ALLE andre partier enn FRP.

NB!

For de som måte ha behov for innlegg her, bør i det minste trådens overskrift leses, hvis ikke så gjøres eller ikke noe saklig er å tilføre, anser jeg det som trolling av denne tråd.

Med andre ord har man ikke sett programmet er grunnlaget for innlegg borte, la da oss som har sett programmet få diskutere dette uten rævainnlegg med total mangel på noe konstruktivt.

Takk.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar

Jeg satt og måpte over at noen som helst skepsis ble tillatt i det hele tatt.

Jeg bemerket meg også hvordan venstresidens politikere beskyldte FRP for å ta saken til inntekt for sin politikk. Jeg mener WOW, snakk om å være blottet for selvkritikk og innsikt, de har jo faen ikke gjort annet på den politiske venstresiden siden tusenårsskiftet! :!:

Lenke til kommentar

Det er selvsagt helt OK å diskutere klimaspørsmålet her på forumet. Men vi har noen krav tild et som postes her:

1. Det er unødvending å lage flere tråder om samme emnet. Trådstarter har alt en tråd om dette: 100 vitenskapsmenn: - Global oppvarming er overdrevet!

2. Vi krever at tråder her i Politikk og Samfunn skal ha et definert emne for diskusjon. Ønsker dere å dytte på andre en link dere mener de har godt av å lese/se så kan dere poste dem i Såpeboksen. Den er opprettet for formålet.

Ønsker dere å lage en egen tråd så sjekk først om det finnes en aktiv tråd om emnet, og tenk så over hva dere ønsker at vi skal diskutere. Det kan være påstandene i artikkelen/filmen det linkes til som er emnet, men dere må i så fall si så. For å få en konstruktiv debatt er det greit at den holder seg on topic, og det kan vi bare få til dersom topic er definert.

Denne tråden stenges, og så kan dere fortsette i trådstarters andre tråd om emnet. Linken må selvsagt gjerne postes der.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...