ShaNickolas Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Tester ut en annen kjøler på et gammelt Asus K8N-E Deluxe hovedkort Er en Fatality Vga kjøler med rød led Men hullene passet perfekt rundt selve , faen jeg husker ikke hva det heter. uansett bilder. Jeg har hjerneteppe Vifta passet perfekt. jeg skal ha et passivt kjølt HD 2400 AGP kort og 2 gb ddr1 ram, samt andre saker og ting Montering av vga kjølern hehe Sorry dårlig kvalitet på bildene Venter bare på skjermkortet nå , kansje kommer det før helga Edit: har montert Golden Orb 2 +cpu, ram på Asus hovedkortet. Spørs om jeg får plass til Hd2400 pro kortet mellom alt da Endret 8. mai 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Haha, det var tøft Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Update : startet kjapt opp pcen uten skjermkort , virker som windows loades ( etter mine harddisk ører) (vanligvis ingen hd knitring vist hk er gåent vel?) hihi Setter den i skapet til skjermkortet kommer , får være måte på til klåfingre Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Så bra ut det der Viften tar ikke borti skjermkortet da? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Ja jeg har fundert noe salig på om det vil passe . Vist jeg tar fks mitt gamle 6600 GT kort og måler så blir det ikke plass Men jeg vet ikke hvor mange centimeter et hd 2400 pro kort er , veldig vanskelig og ta med i produktbeskrivelsen . Ingen nettsider som opplyser om lengden Om det ikke passer skal jeg investere i en chipset kjøler , helst med rød led Men synd og ikke få brukt den Fatality kjølern noen plass også da Endret 8. mai 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Den passer ikke på skjermkortet da ? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Passer på 6600 GT kortet ja men det svidde jeg for mange år siden Har ikke peiling hvordan skruhullene ligger på Hd 2400 Pro kort, men hadde vært artig om det passet Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 =Iko=: kan du ikke bare file bort litt av kjøleribbene til "chipsett" kjøleren din? For å få skjermkortet til å passe. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det hørtes ikke så dumt ut nei , hvilket verktøy er greit og skjære i kobber/alu ? Evt sag av noe slag? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kan fint file eller bruke en kutte skive på en dremel om du har. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Nei har ikke dremel , men får lånt meg en Fant endelig en liten pekepin på lengden. Et hd 2400Xt kort er på 16,7 cm , jeg antar at et 2400 Pro er sånn ca likt. Men aldri si aldri Blir ca 2-3 cm og kappe på den kjøleribba da Edit: Skal kappe litt kjøleribbe på mandag, skjermkortet kommer Tisdag/Onsdag pga av helligdag og helg nå. Siden jeg får igjen en pen sum på skatten vurderer jeg nesten og lage en liten worklog av dette prosjektet ( selv om min hw ikke er av nyeste dato) Endret 10. mai 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Update : jaja , så gikk det som det måtte gå med den fordømte vifta. Jeg prøvde og kappe til litt , passet nesten. Men da var dremeln levert tilbake. så jeg bestemte meg for og banke inn litt av kjøleribba for og få noen milimeters mellomrom . bad planning men neida, det hjalp ikke. så jeg tok bare og satte på den orginale asus kjølribba Skjermkortet var akkurat for stort Så synes jeg vifta på lille HD 2400 pro skulle vært mer stille , den gir fra seg lavfrekvente ulelyder Edit : Jeg sier og skriver mye rart Fjernet litt uforståelig snakk Fått fikset viften på Hd 2400 kortet , er så godt som stille nå Endret 20. mai 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå