WheelMan Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Ja, vi syns det magnla en tråd for lufkjøling her på forumet. Jonas_blomster gjør jo en god jobb med sin vannkjølingstråd, så hvorfor ikke lage en for luftkjølere også Dette er ikke bare en bildetråd. Tråden er også ment for å gi suppurt til brukere anngående spørsmål om lufkjølere og lufkjøling generelt, eneste kravet er at du legger opp et par bilder når du har fått kjøpt inn Sindre og jeg begynner med vårt system slik det står nå atm: Du har sikkert fått med deg vinterferie-oc tråden vår, som er grunnen til dette forferdelige rotet Så, dere får bla opp det dere har Endret 7. april 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 q6600 @ 3.8 | 10 SAS | 7 SATA Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Utrolig pent oppsett Nizzen, hvor stor lagringplass har du der da? Spm @ Nizzen; Hvilke disker vil du anbefale? Sata disker altså, og gjerne hvilken RAID/Sata kontroller som er bra? Har et Lian Li Modualar Cube Case som skal pusses opp nå, dette skal med tiden bygges om til luftavkjølt lagrings server.. Denne er for tiden ute av drift, noe programvare på pumpa som nekta og la seg bli oppdatert osv, dagen etterpå gikk Hiper PSU'n til de evige Wattmarker, så denne står pall atm.. Som dere ser på bildene er det en salig blanding med vifter, men alle skal byttes ut til Noctua vifter, er fornøyd med dem. Slenger med noe bilder så dere kan se hvordan det ser ut foreløpig. Kabinettet bakfra Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) bilder kommer når jeg klarer og finne det JÆ..... kameraet blir iløpet av kvelden Kveldene dine må være lange, leifeinar Fælt til liten aktivitet her da... Er det så få som har luftkjølt system? Når jeg får tid skal jeg rydde litt opp i kabinettet og ta noen bilder. Ascubal: Hvordan klarer du å ha det så ryddig?!! Pent! Endret 6. april 2008 av CrazyEagle Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kveldene dine må være lange, leifeinar sorry, fant omsider kamera og det var fritt for strøm. og da viste det seg at laderen sansynelig vis ligger i afrika i ei bambus hytte på stranda i afrika. øitt synd, har et fint meget stille system. men det blir en dag Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ascubal:Hvordan klarer du å ha det så ryddig?!! Pent! Hadde ikke strømkabler der da, men har fått disse på plass, kjøpte meg en MIST 1000 watts PSU her om dagen.. Om ønskelig kan litt nyere og mere oppdaterte bilder komme? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ascubal:Hvordan klarer du å ha det så ryddig?!! Pent! Hadde ikke strømkabler der da, men har fått disse på plass, kjøpte meg en MIST 1000 watts PSU her om dagen.. Om ønskelig kan litt nyere og mere oppdaterte bilder komme? JA! Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Støtter tharsan's reaksjon Endret 6. april 2008 av CrazyEagle Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hentet et bilde fra Antec P18x/P190-tråden. Har byttet HK og flyttet om litt på vifter o.l, så kommer med et nyere bilde senere. Har bare nyere bilder av den øvre delen av kabinettet(ny RAM-kjøler bl.a): Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Gud, den RAMkjøleren er diggbar! Nice sysmem ^^ Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Meget pent og ryddig i kabinettet ditt Sindre Aleksander Kommer nok noen bilder fra mitt i morgen.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Da var 1.post oppdatert med littegranne info, etter en moderator slettet alt av kommentarer uten min tillatelse (wtf?) Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Hvor har du kjøpt den ramkjøleren fra? Laget den selv? Veldig pent i hvertfall Endret 8. april 2008 av CrazyEagle Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Innlegg er gjenopprettet og tilbake på sin riktige plass. Ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvor har du kjøpt den ramkjøleren fra? Laget den selv?Veldig pent i hvertfall Det er en OCZ XTC Ramkjøler, fra Netshop. Tror dog ikke den er tilgjengelig i Norge lengre. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvor har du kjøpt den ramkjøleren fra? Laget den selv?Veldig pent i hvertfall Det er en OCZ XTC Ramkjøler, fra Netshop. Tror dog ikke den er tilgjengelig i Norge lengre. Joda, onlinebutikker som MPX og Papyrus har ETA 18.04 på den kjøleren Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Tror de har utsatt og utsatt den siden jeg kikket på den for første gang, det er snart et år siden Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Her noen litt nyere bilder.. Alt av ledninger ligger ikke optimalt osv, men det var det beste jeg gadd og gjøre nå.. Beklager også blitzen, er mørkt her atm så måtte nesten bare bruke det.. Flere bilder kommer når alt er på plass, er langt ifra ferdig.. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Stock vifte? Fy, fy Hvis du mener det er rotete, skal du se kabinettet mitt.. Må ta en skikkelig opprydding en dag jeg og Hva er forresten hardwaren din? Edit: Gleder meg til å se det helt ferdig ! Endret 9. april 2008 av CrazyEagle Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Her er min luftkjøler Har bestilt meg 2x2gb ram med 2 av disse ramkjølerne, kommer til uka... 5x120mm mist1000rpm 16db, 1x140mm mist 18db i topen og en 120mm mist/1000-2200rpm på CPU.. CPU vifta kjøres på 1400rpm idel, og skrur den opp ved spilling osv.. Endret 9. april 2008 av OpelPower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå