EnergY30 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Heisann Mitt Saitek II har gått i vasken etter at flere og flere knapper har dødd i løpet av ett år. Var digge knapper, men med så rævva kvalitet blir det neppe mer Saitek på meg. Nå ligger det i søpla, og jeg sitter med et urgammelt anonymt keyboard i mellomtida til jeg skaffer meg et nytt. Jeg er en rimelig aktiv FFR/Stepmania spiller, og jeg har dermed litt spesielle behov til keyboardet: -Ikke trådløst -Meget rask responstid -Gjerne litt små og ikke så tykke knapper (hjelper for å trykke flest mulig ganger i sekundet) -Må ha mulighet til å trykke 4 knapper samtidig (mange keyboard klarer bare 2) -Lys, skjerm og annet stæsj er ikke noe must -Pris er ikke så viktig så lenge behovene mine dekkes Jeg trenger litt hjelp her folkens, har ikke ikke så mye peiling selv, hehe Takk på forhånd Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hva med et MIST Oghma ? er godt fornøyd med det jeg i alle fall.. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=MISTKBOGHMA Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Det så jammen ikke så dumt ut det der! Siden du har det selv, hadde du giddet og sjekke om det reagerer på 4 knapper samtidig? Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) om jeg presser ned 4 taster samtidig i notepad, så kommer alle tastene frem i allefall.. har prøvd en del frets on fire og.. ingen problemer med det... Endret 21. februar 2008 av royrov Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du spille vel tilfeldigvis ikke noe spill? Som feks cs eller battlefield? Hvis du gjør, kan du prøve dette da? W(fremover) d(venstre) Shift(dukke) og space(hoppe) Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 joda.. funker fint det.. btw. TF2 som gjelder... Lenke til kommentar
haalo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg ville tatt en titt på Steelseries 6G, utviklet for . Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Interessant haalo. Høres jo genialt ut, men knappene ser veldig store ut. Jeg hadde fått det for meg at tynne knapper gjør det lettere å trykke fort...? Leste litt om det nå, og det ble laget for o2jam som du sier ja. Grunnen var at i o2jam må de trykke så mange knapper samtidig, men i FFR er vel problemet som oftest hastigheten. Altså man må trykke utrolig mange ganger i sekundet. Sjekk f.eks. videoen. Fikk lyst til å teste dette keyboardet ja, men ble litt usikker... Endret 24. februar 2008 av EnergY30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå