Toadso Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Holder nå på å skrive både referat og analyse av Sirkelens ende(Tom Egeland). Men jeg kan dessverre ikke huske hva SIS sto for, jeg vet at det er en slags arkeologisk organisasjon, men husker rett og slett ikke hva det er en forkortelse for. Har bladd igjennom flere sider i boken men finner dessverre ikke svaret der. Noen her som vet dette? Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det står for 'Society of International Sciences'. Fant det forresten i Paktens Voktere som er oppfølger boken til Sirkelens Ende, som meget bra bok anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Toadso Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Det står for 'Society of International Sciences'. Fant det forresten i Paktens Voktere som er oppfølger boken til Sirkelens Ende, som meget bra bok anbefales på det sterkeste. mange mange takk Jeg har bladd igjennom flere sider men har bare funnet SIS, SIS og SIS overalt. Holder på å lese Paktens voktere nå, har et veldig bra førsteinntrykk av den boken. Gleder meg til å lese den ferdig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå