eminem1 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Heihei Har lyst til å begynne å tegne graffiti og derfor lurer jeg på hvordan tegne utstyr jeg trenger Det skal ikke være for billig, men heller ikke for dyrt Er mange billige blyanter som lager en syyk ekkel lyd.. Har også hørt om et program som heter "graffiti studios" der du kan male på forskjellige ting Hvor kan jeg skaffe dette? Takk.. EDIT: Har nå fått lastet det ned, men det eneste jeg kan tagge på er en vogn?:S Hvordan får jeg flere ting? Endret 21. februar 2008 av eminem1 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du trenger ikke noe spesielt "utstyr". Om du er kresen på blyanter, kan du bare finne en bokhandler eller noe lignende hvor de har godt utvalg. På samme sted får du kjøpt eventuelle fargeblyanter eller tusjer. Dette er til selve skissingen da. Senere kan du besøke butikker med riktig utstyr som cans, dyser og markers. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Skal du ha gode blyanter kan jeg anbefale cretacolor monolith. Blyanten er laget i massivt bly, noe som gjør at den får en god tyngde i hånda når man tegner. Disse fåes i de fleste større bokhandler, Norli i Oslo vet jeg fører dette blant annet. http://www.dickblick.com/zz204/42/ Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Når man skal fargelegge en skisse hva er best å bruke?Tusj eller vanglig farger? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Personlig sverger jeg til tusj, men de som kan faget bruker heller fargestifter. Fargestifter er bedre på overganger og for å få frem nyanser. Dette er da på et litt høyere nivå en starfasen. Det er bare å tegne Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Graffiti studios kan du finne på http://vandalsquad.com/. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå