Splinten Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei jeg har en ikke så alt for gammel pc, Men nå har jeg fått et problem.. Det er at andre som jeg snakker med på f.eks skype, ventrilo etc. hører hva jeg "hører på". Altså min lyd slår inn på microfonen så folk kan høre. Dette er veldig plagsomt både for meg og andre. Noen som har noe råd? altså, microfonen fungerer som en omvendt høyttaler. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) vell probleme ligg i Lyd Controll panel Når du snakker i Skype sender den Indata (mic ovs) men du opplever at den sende utdata-en og (Mp3, Headsett lyden du høre) det kan vere fleire årsaker. Dei mest vaneleg er at Indata (er kombinert med Utdataen) den skal kunne fixe under Instilgane for lyd (sett av lyd ut) Men det kan vere andre feil at Indata kopiere Utdata og sende det som lyd in. Det har me instilgane for mic under Volum controll Eg er dessverre ikkje på data-en, men skal sjå om eg kan få hjelpe deg likavel (Mobil all the way) Du får vertfall prøve med det eg har sagt no og får å teste at du har gjort riktig spel av mp3 på pc start Lydinspiling på Tilbehør ikkje si noko og sjå om du får store utslag eller ikkje Endret 21. februar 2008 av Tj-nome Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Dette så ille helt ut til å hjelpe dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå