atrax Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Tusen takk til DesertGlow! :smile: Håper folk begynner å poste her igjen, for jeg har iallefall oppdaget en del bra låter pga. denne tråden. Har forresten to låter dere bare må høre: Solar Stone - Solarcoaster Driftwood - Anything Goes (Original Mix) Lenke til kommentar
falut Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Dj mango- eurodancer nexus- next gigi d'agostini- i fly with u, + mange andre sanger paul okenfold- cafe del mar walt & feliz- exspansion dj tiesto- flight 643 holdt på å glømme.... 666- supadupa fly ...den er smooood og masse annet jeg ikke kommer på... gjør sånn som jeg... gå på nærmeste platesjappe... ta med deg en noen cd'r så skriver ned/ husker di sangene du syntest er bra så bruker du *****... eller visst du har god råd kan du kjøpe cd'n.... vansligt å finne god trance på internett...... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Virtua - Universe Of Love Satt og hørte den på DI nå, genial sak! Lenke til kommentar
sull Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 ok seriøst, denne tar av azz: Lightforce - Eternity jeg lover dere, d blir en opplevelse, (hvis dre finner den da) litt vanskelig Lenke til kommentar
falut Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 the quest - shaken not stirredmoontribe - dance of the seventh hill balearic bill - destination sunshine( tiesto powermix) kay cee - milenium stringz hypetrax - interceptor dj jean - the launch veit ikje om disse sangane he blitt nevnt før, men d er ivetfall nokken av tidenes beste sangar tatt frå en av dei beste dj'ane som lever i Møre og romsdal... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Alle disse må høres! The Judge - The Only One Ferry Corsten - punk Verzus - Horizon og Renewed Energy Goryella - Goryella Phasio - C.P.C.O DJ Baloon - Technorocker DJ Simple - Judgement Day Svenson & Geilen - Beauty Of Silence(den versjonen som varer i 4.16 min) og Twisted Rank1 - Awakening og Airwave Mauro Picotto - Proximus og Like This Like That E-Craig - Drum Beats Lenke til kommentar
Gef Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 ok seriøst, denne tar av azz: Lightforce - Eternityjeg lover dere, d blir en opplevelse, (hvis dre finner den da) litt vanskelig Serriøst! den tok ikke av en plass! :-? Lenke til kommentar
sull Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 da har du nok feil sang eller dårlig smak Lenke til kommentar
Gef Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 da har du nok feil sang eller dårlig smak Det siste er det ikke, jeg vet at jeg har god smak har nok feil versjon Lenke til kommentar
atrax Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 De fleste vet sikkert om det allerede, men det er en genial trance-radio på nettet! Spiller mye fet musikk, det er der jeg oppdager mange bra låter iallefall! Sjekk www.di.fm Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 TRANCE ER IKKE MUSIKK, DET ER STØY! TRANCE ER SÅ VONT Å HØRE PÅ AT DET MÅ VÆRE GUDS VERK! (Er ateist...) :o Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 TRANCE ER IKKE MUSIKK, DET ER STØY! TRANCE ER SÅ VONT Å HØRE PÅ AT DET MÅ VÆRE GUDS VERK! (Er ateist...) :o Dette kunne du godt spart deg for! dette er totalt off topic! Det ble ikke spurt om du liker Trance eller ikke, det blir spurt om bra trance låter som tar helt av! Kanskje dette var for å få mer poster? Topic: The Shining - Maze må også høres! litt vanskelig å finne. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Dj Rtp - Catan in space (original mix) er også herlig.. Lenke til kommentar
sull Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 da har du nok feil sang eller dårlig smak Det siste er det ikke, jeg vet at jeg har god smak har nok feil versjon Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Takker Desertglow! Fast - Transmission ligger høgt hos meg. Kan nevne andre IL Cæsar - Calma Lautsprecher - Omnibus Til de som poster irrelevante ting som "finnes ikkje bra trance" det er imo ganske patetisk...Det er det samme som å gå i ein tråd kalt "Beste Nvidia kort?" og skrive "Finnes ingen gode Nvidia kort" Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Den Lightforce - Eternity var dritdeilig da Versjonen som er på Dream Dance Vol 14 er den jeg har. Lightforce - Eternity (Short Cut) heter den. Hadde den faktisk uten å vite om det. Har 6000 sanger eller no så.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Syntes at denne er grei TheGee - Obscurity Vant andre plassen på Warpzone 12! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Mine forslag: Paul Van Dyke - Nothing but You Holden & Thompson - Nothing (93 returning mix) Skikkelige go'låter..... *grin* Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Overdose = PWNage. Ellers er jeg en j*vel til å lage musikk på eJay Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 det finnes vel ikke noe som god trance? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå