andjoha Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 andreas topp 5: 1. System F - Solstice 2. Aly and Fila - Eye of Horus(Ronski Speed Mix) 3. Gouryella - ligaya 4. William Orbit - Barber's Adagio For Strings 5. Insigma - Open Your Eyes(Insigma Mix) ..og såklart binary finary - 1998 / 1999 / 2000 .....og såklart arrakis - the spice ......... og.. nevermind.. Lenke til kommentar
NixNax Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 enig at Gouryella RUUULE! samtidig vil eg bare tilføye at at artister som York, Rank1, Dj Sakin & Friends, Junk Project, Bald Attack tar heilt av!!! Andre artister som Dj Lars Holte, Dj Stigma og Johan Gielen bør også nevnest.... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hamasaki Ayumi - A Song For Xx (Ferry Corsten Chilled Remix) Hamasaki Ayumi - Appears (Armin Van Buuren Remix) Hamasaki Ayumi - Audience (Darren Tate Remix) Hamasaki Ayumi - Boys & Girls (Push Remix) Hamasaki Ayumi - Depend On You (Svenson & Gielen Remix) Hamasaki Ayumi - Evolution (Goldenscan Remix) Hamasaki Ayumi - Fly High (Voodoo And Serano Remix) Hamasaki Ayumi - Immature (Koglin And Heath Remix) Hamasaki Ayumi - Kanariya (System F Remix) Hamasaki Ayumi - M (Above And Beyond Mix) Hamasaki Ayumi - Surreal (Marc Et Claude Remix) Hamasaki Ayumi - Trauma (Jamx And De Leon's Dumonde Remix) Hamasaki Ayumi - Unite! (Airwave Remix) Hamasaki Ayumi - Unite! (Moogwai Remix) Det vil si hele albumet som heter: Ayumi Hamasaki - Cyber Trance Presents ayu-trance Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hehe. Lenge sidan noken har skrive her no.... Utrulig at ingen har nevnt denne endå: Hidden Sound System - I Know (You Love Me Too) Må uten tvil vere TIDENES fetaste. Gammal er den og. I tillegg er denne sinnsjukt bra: Perfect Phase - Slammer Jammer Kunne nevnt hundrevis bra, men gidd ikkje. Finst nesten for masse bra. =) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Sunday Club - healing dream Bra intro, bra outro, mye variasjon, mektig og høre på. cd2 på matrix reloaded skiva. Mye fet trance/tekno som er kombinert med filmmusikk. Blir forbanna rått! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Infected Mushroom Psy/Goa for alle penga. (Ellers liker jeg black/death metal ) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Lett off-topic men, Hva heter den francis goya låta man hører litt av på "The Guitar song" av Francis goya??? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Klassiker men konge den dag i dag: Fast - Transmission Nostrum - Brainchild (DJ Energy Mix) Il Cæsar - Calma DJ Johan Gielen - Out Of Grace - Anglia DJ Johan Gielen Presents Abnea - Velvet Moods Lenke til kommentar
mordan Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Skal dere høre ordentlig "ta av" musikk. www.HOTWAX.ws ( Charlie J & Sam Reeve - Dig it) www.Tidy.com 8) 8) Lenke til kommentar
mordan Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 http://www.tidy.com/paris/tidystore_music_...nuk_class_a.mp3 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 [bra.Trance] *ERROR* } [Term unknown] } .... .... .... Search Finised without any results Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jens&haL: Trance, hva er det? Hmz, noe sånn dårlig musikk? haL&Jens: Ja. Lenke til kommentar
Zig Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Åh, her var det jammen mye godt å velge i...! Uansett, hvis jeg skal velge 1 sang (som ikke noen har nevnt før), så må det bli: Dance Nation - Sunshine -DJ Cor Fijneman's Feel Fine Mix- Den er på ITWT 006 (In Trance We Trust, Black Hole Recordings) Arrakis - The Spice Des Mitchell - Welcome to the Dance (Part 1) Disse er nevnt før men fortjener definitivt å nevnes igjen... Kunne laget en lang liste, men jeg har ikke musikken på nett-pcn, & jeg suger i å huske sangtitler (husker heller themen) [TRANCE IS LIFE] & ja, jeg kan UTMERKET godt høre på andre typer musikk; Pc'n min inneholder alt fra Dimmu Borgir til John the Whistler.... Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Tillmann Uhrmacher - Friends Double N - The Ride Transfuse - Killa Bazz Driftwood - Freeloader (Project medusa remix) Dj Jose - No hard feelings (Club version) Martilo Vago - por que no Lenke til kommentar
Suns Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Deiiilig å ha så mange trance-elskere samlet! En tune som jeg ikke ser nevnt her er Travel - Pray To Jeruzalem, hentet fra Dj Stein H - Connected vol. 1. Den er KNALLHARD samtidig som den har syk takeoff! Ellers greier jeg ikke å utelate Stray Dog - Mirror, fra In Trance We Trust. Dette er ikonet på deiiilig trance! Hva med Allegro - Moments Of Love, hentet fra samme plate, mixa av Lars Holte? Sykt digg tune! Trodde jeg skulle greie å stoppe før, men denne MÅ med. Liquid Child - Return of Atlantis råå takeoff og deiiilig tema! Helt til slutt, favoritten for tiden: Rank 1 - Sensation 2003 Anthem, den sangen er heeelt syyk! Deilig bygging, fioliner(typisk Rank 1) som tar sangen helt inn i himmelen. En must-sang som anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hvis dere klarer det bør dere prøve å høre på Lasgo - Pray med Twisted til Svenson & Gielen mixet inn. Tror den heter Lasgo feat Svenson & Gielen - Twisted Pray eller no. Alle som har hørt den hos meg har digget den iallefall. -Heiper- Lenke til kommentar
kraasm Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 ser at det ligger mange forslag på "trance" låter her. kan bare si så enkelt som at over 70% ligger under kategorien dance. hvis man først skal høre på skikkeli "trance" kan man like så godt slenge seg på progressive trance. finnes ikke musikk med mer sjel enn det. et prima eksempel er jo skiva fra lemon 8, inner sanctuary. skal lete lenge etter noe som er bedre. og til alle dere døgenikter som sier trance suger. get a life. dere har over hodet ingen forutsettninger for å uttale dere om emnet. dra på en festival, hør en virkelig GOD dj spille, opplev stemningen. da først har dere noe å si til den saken. ellers kan dere holde fred. ingen som gidder høre på dere. Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Sjekk ut Tony DeVit.. Han har endel bra.. Din "lokale" platesjappe kan muligens skaffe.. Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Dette er nok en "telletråd". Hører bedre hjemme i "annet" eller "søppel" i Off-Topic. Stenges. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 På forespørsel flyttet til "Annet" der jeg foreslår at den skal få lov til å leve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå