angelique__ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 "No trance is Good trance" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Min sang har eg postet her før? hmm.... anyways min er rå Lenke til kommentar
ratata Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 armin van buuren - communication (quake remix) stort sett alt av armin er bra, ikke alt som "tar av" though. miss spectra - living for tomorrow m.u.s.e. & dj san - dendera, sannsynligvis den beste sangen innen sjangeren etter min mening tokyo ghetto pussy - fly me to the moon (dj mellow D remix) tukan -when you hear the silence (dj exquisite remix) Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Er kun en trance sang som gjelder... John Digweed - True Lenke til kommentar
sBn Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Lett off-topic men, Hva heter den francis goya låta man hører litt av på "The Guitar song" av Francis goya??? Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg må bare si at jeg hater dritt unger som sier at det ikke er finnes BRA TRANCE S.H.O.K.K <- for alle penga :wink: For og nevne noen virkelig bra sanger S.H.O.K.K - Isn't it all a little strange ? | med eller uten Flutlicht remix (begge er kjempe bra) Signum - Coming on Strong (S.H.O.K.K Remix) Svenson & Gielen - Answer the question (Cosmic Gate Rmx) Ferry Corsten - Punk (Cosmic Gate Rmx) (Cosmic Gate er en virkelig bra gruppe. Mye bra fra dem) Avatar - Red Planet (Reverbs mix) Flutlicht - Icarus (The Flight) The Thrillseekers - Dreaming of you (Flutlicht remix) ----------------------------------------------------------------- Men husk at det er snakk om smak og behag :wink: Dette er MINE favoritter ,men hør på dem og vurder selv . Jeg tror mange vil like dem . Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Min sang har eg postet her før? hmm.... anyways min er rå Hmm......... den var ....................... Spesiell .. hehe :wink: Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Allure - No More Tears [DJ Tiesto remix] Blank & Jones - Cream [ATB Remix] C-Sharp - The Quest / The Quest - C-Sharp Cosmicman - I Love you [v14 new version] Cosmicman - Krystal Dreams Mesh - Purple Haze CJ Stone - Shining Star [CJ Stones Club mix] DJ Mind X and Friends - Love Freedom Tolerance DuMonde - Tranquilty DJ Marc Aurel - Running Fire and Ice - Souvenir de Chine [Original mix] Flutlicht - The Fall [Deep Fall mix] Armin van Buuren - Communication Luna System - The Light Lost Tribe - Gamemaster Klubbingman - Welcome to the Club [Mat Silver remix] Oceanlab - Clear Blue Water Paffendorf - Be Cool Paul Oakenfold - Southern Sun [DJ Tiesto remix] Paul Oakenfold - Southern Sun [solar Stone Chillout remix] Paul van Dyk - Autumn [TPOD mix] SnB - Absolute Red Rank 1 - Airwave 2003 [breathing] Riva - Time is the Healer [Armin van Buuren remix] Ralphie B - Massive Peran - Good Time Solid Sessions - Janeiro [Armin van Buuren remix] Sun Decade - I'm Alone [Ronski Speed remix] System F - Exhale System F - Solstice The Thrillseekers - Dreaming of You Three Drives - Carrera 2 [Nu-NRG remix] Tilt - Invisible [Lost Tribe remix] Ultra - Free [svenson & Gielen remix] Nu-NRG - Dreamland [Rank1 remix] Jordand And Baker - Explode [Marc van Linden remix] Marcio De Govia - Things that Matter Mega Lo Mania - Emotion [Plenty Blue remix] En-Motion - Getting Away With It [Thrillseekers Instrumental Mix] Driftwood - Freeloader [Driftwood remix] DuMonde - God Music Plastic Boy - Silver Bath Push - The Legacy [Club mix] Push - Universal Nation Push - Tranzy State of Mind PPK - Resurection Solar Stone - Seven Cities [Armin van Buuren remix] david forbes - Questions Must Be Asked [Magica Mix] Finnes flere også! Hmm.. ble en del det der Lenke til kommentar
sBn Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Lett off-topic men, Hva heter den francis goya låta man hører litt av på "The Guitar song" av Francis goya??? er det gret at jeg gjentar meg selv. er litt desperat etter å høre denne låta. Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Southside Spinners - Lovestruck Enig, men det skrives Luvstruck Lenke til kommentar
sBn Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Balearic Bill - Destinasion sunshine Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Fragma- Man In The Moon y.o.m.c. - in my mind Scooter - The night Scooter - Like Hypa Said Scooter - Weekend (N-Trance Mix) Green Court feat. Lina Rafn - Silent Heart (Voodo & Serano Remix) Nu-NRG-Live_at_Orgasmatron-09-07-2002 Murphy brown - energizer Paul Van Dyke - Dreamland The Moon Feat. Nu NRG - the moon loves the sun Lenke til kommentar
kenny Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Tilhører de som hører på det meste (untatt boybands og svenske danseband), tilogmed metal og young. Men når jeg sitter i timesvis med fysikkoppgavene mine er trance balsam for sjelen. Er ettellerannet med at de synger lite, så det er nok at underbevisstheten følger med på en måte.. Unicorn - Obsession (ikke nevnt tror jeg?) Lenke til kommentar
Daedalus Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 AIRBASE - Genie (Michael Splint vs F&W Remix) AIRBASE - Genie (Original Mix) Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvordan kan jeg ha glemt disse to: Luis Paris - Incantation Shane - Toujours Lenke til kommentar
hubzorb Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Phasio - The way home Phasio - This style is my style Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours Gigi D'Agostino - Another way Aquagen ft Rozalla - Everybody's Free Jan Wayne - Because the night J&R Project - Day Dream J&R Project - Keep it up Mario Lopez - The sound of nature Tillmann Uhrmacher feat. Peter Ries - Free ALLE MÅ BARE HØRES! 8) Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Flipside - Stratosphere ( The Gathering sangen i 2002 ) norsk trance på sitt beste! den tar av Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 "No trance is Good trance" Thats right! Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Her er noen av låtene jeg digger: Marc Dawn - Expander DJ Simple - The Judgement Day Cosmic Gate - Exploration of Space (Extended Mix) T-Bone - Abyss Player one - Insomnia DJ Mill & Manuel T. - Technorap (orginal mix) Cherry Dee - Time of passion (deep project remix) y.o.m.c. - in my mind dave 202 & phil green - at the end DJ Tiësto - Lethal Industry DJ Tiësto - Sparkles Southside Spinners - Luvestruck Tonca Boys - Meet Us At Tonca (choir boys remix) System F - Elevate Karoly & Monica - Transparent Melody (radio edit) Hypnotics - Star Track 4,3,2,1 Ferry Corsten - Punk minimalistix - twin peaks theme (brian koner club mix) Minimalistix - Close Cover (svenson & gielen remix) 666 - Supadupafly Lenke til kommentar
Mobsan Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Marco V - Good Phil Green - The Discovery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå