SecondMouse Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Her er noen av de beste trance sangene etter min mening : Divine Inspiration - The Way (Svenson and Gielen remix) Jurgen Vries - The Theme Cisco Kid - Pizza Man Energy 52 - Cafe Del Mar Dj Sakin & Friends - Braveheart Theme Lasgo - Alone Junior Jack - Thrill Me Mario Lopez - Blind Ellers er det meste fra MoS sine Annuals og Clubbers guide ganske bra musikk:) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jurgen Vries - The Theme er syk ja! og Jurgen Vries - The Opera Song er heller ikke verst. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 hva er tidenes beste sang?(trance) som tar heeelt av. Kanskje ikke akkurat nøyaktig helt trance, men; Underworld - Dinosaur Adventure 3D Den er på single i butikken nå... ellers har vi jo DJ Noise og Noisedrome sin mix av Ferry Corsten's Punk Dèt er trance :o Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 ops feil det :oops: dj dean - sky skulle set vere kjøpte den på kazaa i går på tilbud + 500 andre Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Er det virkelig ikke noen som har nevnt denne ennå?? Public Domain - Operation Blade DEN TAR AV DEN Lenke til kommentar
termos Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 DET ER SÅ SERIØST NICE 2K 3K TAKEOFF PÅ OLE IVARS FEAT. HEIDI HAUGE Å HERREGUD DA MANN JEG FIKK TÅRER I ØYNENEN!!! :D KJØPTE DEN PÅ PLATEKOMPANIET ASS.,.................. SEVEN SPANISH ANGLES (BONUS) FOR EN RÅ OPPBYGNING TIL EN TOTAL TAKEOFF Å HERREGUD JEG FÅR TÅRER I ØYNENE OG FRYSNINGER I SKRITTET!!!!!!!!!!!!!111.... HEIDE I HAUGE IS DA SHIT DET ER BARE KEWLT ASS 8) 8) 8) 8) :wink: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Enig, Heida Hauge er rått, spesielt "Lead_me_on", særlig midten. Du vet det-derre da-da-da-da-du-du-duuuuu-da. Helvete i ozonlaget så rått!!!!!!!!111 Take-off 2k3!!!!! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Castello - Music inside Silverblue - Do you know Silverblue - Step Back (B1 blue sky remix) Mark Oh - Wonderland Moguai - U know Y Perfect Phace - Slammer Jammer Aquagen - Phat Bass Aquagen - Take a chance Aquagen - Destination dance DJ's at work - Fly whit me Baleric bill - Destination sunshine Brooklyn bounce - Like a runaway Future breeze - Ocean of eternety Astral projection - Nexus DJ Sammy - Boys of summer (Green court remix) (DJ) Svenson & Gielen - Twisted Bør være noe brukbart, ikke alt som er ren trance akkurat da men... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 DET ER SÅ SERIØST NICE 2K 3K TAKEOFF PÅ OLE IVARS FEAT. HEIDI HAUGE Å HERREGUD DA MANN JEG FIKK TÅRER I ØYNENEN!!! :D KJØPTE DEN PÅ PLATEKOMPANIET ASS.,.................. SEVEN SPANISH ANGLES (BONUS) FOR EN RÅ OPPBYGNING TIL EN TOTAL TAKEOFF Å HERREGUD JEG FÅR TÅRER I ØYNENE OG FRYSNINGER I SKRITTET!!!!!!!!!!!!!111.... HEIDE I HAUGE IS DA SHIT DET ER BARE KEWLT ASS 8) 8) 8) 8) :wink: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: morbuz Dere to har vært bortpå både flaska og sokkene (og det som værre er) skjønner jeg det er jo Jenny Jensen som ruler og Cowboy Laila og Sputnik i koringa...Må bare inrømme at den første Sputnik CD'n som kom ut enda ikke har vært ute av CD'spilleren min og står på max tyning 24/7 :oops: <-- Headbanger Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 ingenting med trance er bra Lenke til kommentar
sammael Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Her kommer den lange lista over bra trance.. 2HD - Sunflakes Airwave - Alone In The Dark Airwave - Escape From Nowhere Airwave - Venus Of My Dreams Albion - Air (Oliver Lieb Remix) Allegro - Moments Of Love Allure - We Ran At Dawn Art Of Trance - Breathe Astral Projection - Burning Up Ayumi Hamasaki - Trauma (JamX & De Leon's Dumonde Remix) Vincent De Moor - Shamu (Armin Rmx) Cosmicman - Krystal Dreams Denzil & Dewayne - Force of Habit (Rising Star Rmx) Der Dritte Raum - Hale Bop Fire & Ice - San Antonio Gaia - 4 Elements Gouryella - Gouryella Gouryella - Tenshi Jan Johnston - Flesh (Tilt's Going Home Mix, Tiësto Rmx) Kamaya Painters - Endless Wave (Albion Remix) Loop Control - Exceptionally Beautiful :o M.U.S.E. & DJ San - Dendera Major League - Wonder Midway - Monkey Forest Minimalistix - Close Cover Pulp Victim - The World '99 (Moonman Club Mix) Pulser - Cloudwalking Slusnik Luna - Sun Solar Stone - Solarcoaster Sonorous - Protonic Rapid Eye - Circa Forever (R.E. Mix) Tastexperience - Tantrix Three Drives - Carrera 2 Three Drives - Greece 2000 Tony Walker - Field Of Joy Transa - Supernova (selvfølgelig..) VDM - Dark Angel Tranquility Base - Razorfish (A&B Bangin' Mix) Stray Dog - Mirror (god og gammel) Thrillseekers - Dreaming of You System F - Out of the Blue, Cry (dotNL Mix), Solstice The Quest - Shaken Not Stirred ..og de som ikke liker trance kan se å pelle seg ut av tråden.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 ingenting med trance er bra sier du som liker blink 182 rofl Lenke til kommentar
spae Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 TRANCE? ¤#¤#"# hva går det av dere? finnes det værre musikk? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 TRANCE? ¤#¤#"# hva går det av dere? finnes det værre musikk? Respekter nå andres musikksmak. Ikke det at jeg digger trance, men har ikke noe imot at andre gjør det. Lenke til kommentar
spae Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 TRANCE? ¤#¤#"# hva går det av dere? finnes det værre musikk? Respekter nå andres musikksmak. Ikke det at jeg digger trance, men har ikke noe imot at andre gjør det. Ok sorry.. Måtte bare uttrykke min frustrasjon. Selvfølgelig respekterer jeg at andre digger annerledes musikk enn meg.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Her er min liste http://rlnd.com/rlnd/trancemp3s.html ... Mesteparten er bare rått! Hvordan lager man en sånn en a, liste fra winamp?? Har en EKSTREMT lang liste, men tenkte jeg skulle poste litt etterhvert, hvis folk FORTSATT er interessert lissom :wink: Riva - walking into the sun (deilig, bare deilig...) Riva - stringer Dj stigma - save the whales (stilig den..!) Dj stigma - baby sunshine Dj stein H - pray to jeruzalem (TAKEOFF!) Dj stein H - Angel (småsyk, sier ikke mer....) Dj liquid - Lithium dreams (Gjennomført, VIRKELIG) Paul Oakenfold - Real nightmare Paul oakenfold - Southern sun (Ja, den er rå, han som sa d tar ikke feil..) Paul oakenfold - underworld (psykotisk.....) Paul oakenfold - Brainbug nightmare (enda værre...^) riva - hexapella (ahhh.......) Robbie Rivera - Funk-a-tron (funky) Arrakis - aira force (lemon 8 remix) (herregud denne er deilig, SKAFF DEN) symphony of strings - Dont Want Your Love (Donald And Giles (DEILIG) Ascension - Goldscan (småsyk, men akkurat PASSE ) Junk project - Composure (solar Stone remix) (sweeeet......) Miranda - feel the effect Angelic - its my turn (LITT komm.) Orion - Eternity (Drømmende...) Storm - its time to burn (Gammel slager av innlysende grunner) Moon man - Galaxia (Slappeavsang) Masada - all systems are go (gærn) The dead guys - Judge dredd (tDG RA3 Edit) (gærn2x:D) Bah, d var noen....... De uthevede er deilige, SERIØST -Cal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Mye bra musikk her ja. Bare kom med flere gutter og jenter. Denne synes jeg var bra Lautsprecher - Omnibus Alle de som ikke liker trance/rave/house går glipp av mye da. Skulle gjerne sett at folk som skulle på en Bon Jovi konsert eller noen andre gikk kledd sånn som disse gjør http://koti.mbnet.fi/era449/-Chicks/Chicks..._in_rave_party/ :o Enda en grunn til å like trance PS: Jeg liker det meste og det jeg ikke liker skader det ikke å høre på Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Art OF Trance - Madagascar (ferry corsten, og cygnus-x) Akira - Superstring Det er hvertfall to låter jeg alltid har forguda Men for dere som liker trance, vil jeg anbefale en titt på noen av mine livemixer http://www.lord-hassan.com/music.html Ligger 4 live mixer der, noe er club, men er et par trance sett der Noe gammalt noe nytt. Lenke til kommentar
ZawZe Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 j3g 3r 3n|g | d37 73rm05 51er, s3|v 0m j3g |1k3r |177 133337 h4x0r 7r4nc3 s4 3r heidi hauge 1kk3 4 f0r4k73 Lenke til kommentar
xeos Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Des Mitchell - Welcome to the Dance (Part 1) En gammel og god trance låt som tar av noe j@¤#% !!! En av de absolutt beste uplifting-trance låtene gjenom tidene mener nå jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå