G14 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei. Jeg er en gutt på 14, og lurer på hvor mye jeg har rett til å få utbetalt i lønn! Kommer det ann på hva jeg jobber som? i så fall skal jeg begynne på REMA 1000. Takk på forhond Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei. Jeg er en gutt på 14, og lurer på hvor mye jeg har rett til å få utbetalt i lønn! Kommer det ann på hva jeg jobber som? i så fall skal jeg begynne på REMA 1000. Takk på forhond I butikk er det 84kr, vet siden søstra mi jobber på en joker hun er 15. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 tobbelobb: Du har ikke krav på noe som helst, vi har ikke lovbestemt minstelønn i Norge. Fagorganiser deg, g14! På store butikker/butikkjeder får du stort sett tarifflønn, på mindre butikker er de glad i å utnytte unge arbeidstakere. Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 tobbelobb: Du har ikke krav på noe som helst, vi har ikke lovbestemt minstelønn i Norge. Fagorganiser deg, g14! På store butikker/butikkjeder får du stort sett tarifflønn, på mindre butikker er de glad i å utnytte unge arbeidstakere. 84kr er tarifflønn! sa ikke noe om "krav på"."på mindre butikker er de glad i å utnytte unge arbeidstakere." = bullshit Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 84kr som tarifflønn? etter hvilken tariff og hvilken "stilling"? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 84kr som tarifflønn? etter hvilken tariff og hvilken "stilling"? Butikkmedarbeider under 18. Lenke til kommentar
smy Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Som sakt tror ikke du skal krangel som så mye lønn,Være glad at du har noen i helte tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå