Ratleto Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Dette er et bilde tatt av et hus i Las Palmas på Gran Canaria sist vår/sommer. Jeg har, som dere ser av originalen, fiksa en del på det, men jeg lurer på om noen har noen ide om hvordan jeg evt kan få det enda bedre. Jeg synes f.eks. det er noe rart med vinklene i bildet som er editert, selv om de er bedre enn originalen. Fiksa på: Original: Endret 20. februar 2008 av Ratleto Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Bump... Nesten 70 visninger og ingen kommentarer? Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Komposisjonsmessig er det noen svakheter, samtidig som bildet er originalt. Jeg likte tanken bak redigeringen også. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 likte bildet utrolig godt. spesielt det redigerte. kjempefint Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Takk for positiv kritikk. Man lærer altså faktisk litt av fotobøker og vedlegg i fotoblader. :!: Var dog veldig heldig med refleksjonene i vinduene, har jeg sett i ettertid. Kunne vært mye rart der. Tanken her var et mønster blandet inn i tredjedels-prinsippet. Mulig at jeg måtte opp et par etasjer i høyde for å riktig vinkel på alt, eller et annet objektiv, som igjen ville gjort redigering enklere. Jeg vet ærlig talt ikke. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Et stilig motiv med fine, symmetriske linjer. Refleksjonene fra vinduene trekker ned, her hadde det vært en fordel å bruke polafilter. Redigeringen løfter bildet noe, men igjen er det refleksjonene fra vinduene som ødelegger. Tror svart hvitt konvertering hadde gjort seg bra her. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Et stilig motiv med fine, symmetriske linjer. Refleksjonene fra vinduene trekker ned, her hadde det vært en fordel å bruke polafilter. Redigeringen løfter bildet noe, men igjen er det refleksjonene fra vinduene som ødelegger. Tror svart hvitt konvertering hadde gjort seg bra her. Vanskelig å få tatt nytt bilde med polafilter. Men skjønner tanken, da. Er ikke refleksjonene en OK del av bildet? Jeg synes litt det, jeg. Har prøvd med sort-hvitt-utgave av bildet, og jeg synes det da blir for kjedelig. Jeg liker i alle fall det at ett vindu skiller seg ut, og bryter ut av mønsteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå