speeder Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hei Lurte bare på om det var noen nettbutikker som har dette hovedkortet på lager jeg. Skal bestille meg ny pc og har planer om og ha den før neste helg. Er det evenmtuelt noen andre HK som kan anbefales Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 tror ikke den kommer inn før neste helg?? bor du på dal?? hvilken dal?? det er ikke før summit du skal ha det da?? Lenke til kommentar
speeder Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 tenkte jeg skulle ha det før summit ja:) har ikke vært der på to år så det er på tide å bestille seg ny pc, så jeg kan spille litt igjen Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Lagerstatus: Ankommer 2003-02-23 Webpris: 1397.00 Produsent: ASUS Vår ArtId: ASA7N8XDLX Tips en venn om dette produktet! (det gjør jeg nå ) datorbutiken har dem tidligst Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Virker som www.amraam.no har det.......! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå