Tbe79 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har to ferdig prosjekter som jeg har lagret vær får seg. men nå vill jeg sette di sammen til et prosjekt.Prøvd å dra det ene prosjeket inn i vær andre men funker dårlig. noen som kan hjelpe meg? øystein Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Importer prosjektfila til det andre prosjektet med File --> Import --> Media. Den kjem då opp i Project media, og fungerer som eit vanleg videoklipp. Endret 21. februar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Tbe79 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Importer prosjektfila til det andre prosjektet med File --> Import --> Media. Den kjem då opp i Project media, og fungerer som eit vanleg videoklipp. Når jeg gjør som du skriver,da kommer det nye prosjektet opp og legger seg inn.Men da blir det andre prosjektet borte. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Borte? Det er no ingenting som forsvinn om du importerer ei fil ... Altso, du har prosjekt1 ope i Vegas. Det er då mange klipp på tidslinja. Importer prosjekt2.veg og denne vil leggje seg i fana Project media. Her fungerer den som eit vanleg klipp, og du kan dra den ned på tidslinja. Lenke til kommentar
Tbe79 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Når jeg skal Importer det andre prosjektet får jeg det ikke ned ned til ALL MEDIA. Jeg får til video clip. Men ikke prosjektet.Trodde det skulle være en enkel sak å sette sammen di forskjellige prosjekter. Får når jeg prøver å importer prosjektet får jeg opp at jeg må lukke det andre prosjektet.Eller hvis jeg prøver å dra prosjektet over i det andre.da blir det første borte... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Når du lagrer prosjekt vert dei lagra som ei .veg-fil, og det er denne du skal importere. Dette fungerer utan problem i min trialversjon av Vegas Pro 8.0. Lenke til kommentar
Tbe79 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) ja det er den fila jeg prøver å få inn i det andre prosjektet. Grå 4 kantet fil.Fort jeg trykker på den,da må jeg lukke det andre prosjektet :/ Kan det her være noe med instillingene på programmet? nå bruker jeg sony vegas 8 platinum edition kan det ha noe si? Endret 21. februar 2008 av Tbe79 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eg har ikkje endra ei einaste innstilling, og eg må berre lukke det eine prosjektet når eg prøver å opne det andre. Importering, anten det skjer via File --> Import --> Media, Explorer-fana i Vegas, eller ved å berre dra fila rett inn frå mappa den ligg i, fungerer utan problem. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 nå bruker jeg sony vegas 8 platinum edition kan det ha noe si?Det har mest sannsynleg veldig mykje å seie. I Movie Studio (den som er hakket under Movie Studio Platinum Edition) er det ikkje mogeleg å importere prosjektfiler. Det kan virke som det same er tilfelle for Platinum-utgåva. Alternativet då er å eksportere prosjektet til ei videofil. Klikk Make movie, vel å lagre til harddisk, bruk Video for Windows (*.avi) som format, og PAL DV som Template. Den nye fila du får då kan du importere til det andre prosjektet. Beklager misforståinga, eg trudde du snakka om Vegas Pro. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har to ferdig prosjekter som jeg har lagret vær får seg. men nå vill jeg sette di sammen til et prosjekt.Prøvd å dra det ene prosjeket inn i vær andre men funker dårlig. noen som kan hjelpe meg? øystein 'vær får seg', 'vær andre', beklager at jeg ler men det kom så brått på meg Det skrives 'hver for seg', 'hverandre' Men til spørsmålet: Hvis du ikke har Vegas Pro, går det ikke an å sette forskjellige prosjekter sammen (project nesting). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå