Gå til innhold

sette sammen to prosjekter i sony vegas 8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Importer prosjektfila til det andre prosjektet med File --> Import --> Media. Den kjem då opp i Project media, og fungerer som eit vanleg videoklipp.

Når jeg gjør som du skriver,da kommer det nye prosjektet opp og legger seg inn.Men da blir det andre prosjektet borte. Hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar

Når jeg skal Importer det andre prosjektet får jeg det ikke ned ned til ALL MEDIA. Jeg får til video clip. Men ikke prosjektet.Trodde det skulle være en enkel sak å sette sammen di forskjellige prosjekter. Får når jeg prøver å importer prosjektet får jeg opp at jeg må lukke det andre prosjektet.Eller hvis jeg prøver å dra prosjektet over i det andre.da blir det første borte...

Lenke til kommentar

ja det er den fila jeg prøver å få inn i det andre prosjektet. Grå 4 kantet fil.Fort jeg trykker på den,da må jeg lukke det andre prosjektet :/ Kan det her være noe med instillingene på programmet?

nå bruker jeg sony vegas 8 platinum edition kan det ha noe si?

Endret av Tbe79
Lenke til kommentar
nå bruker jeg sony vegas 8 platinum edition kan det ha noe si?
Det har mest sannsynleg veldig mykje å seie. I Movie Studio (den som er hakket under Movie Studio Platinum Edition) er det ikkje mogeleg å importere prosjektfiler. Det kan virke som det same er tilfelle for Platinum-utgåva. Alternativet då er å eksportere prosjektet til ei videofil. Klikk Make movie, vel å lagre til harddisk, bruk Video for Windows (*.avi) som format, og PAL DV som Template. Den nye fila du får då kan du importere til det andre prosjektet.

Beklager misforståinga, eg trudde du snakka om Vegas Pro.

Lenke til kommentar
Har to ferdig prosjekter som jeg har lagret vær får seg. men nå vill jeg sette di sammen til et prosjekt.Prøvd å dra det ene prosjeket inn i vær andre men funker dårlig. noen som kan hjelpe meg?

øystein

'vær får seg', 'vær andre', beklager at jeg ler men det kom så brått på meg :D

Det skrives 'hver for seg', 'hverandre'

Men til spørsmålet: Hvis du ikke har Vegas Pro, går det ikke an å sette forskjellige prosjekter sammen (project nesting).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...