Gjest Guest_gjest_* Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hallo, håper det er noen der ute som kanskje har et godt svar på det jeg sliter litt med. Det har seg sånn at av og til, kanskje opptil flere dager i uken, at jeg får utslett i ansiktet. Det virker(og ser ut som) om jeg har blitt bitt av et lite dyr. Det er en kløende svie og jeg blir sterkt rød rundt området (og som oftest er "senteret" kvitt). Denne kløen og svien blir borte etter en time++, men er utrolig plagsomt! Jeg kan få det på skolen, hjemme, ute eller inne, og noen ganger kan det bli et stort merke, tja, rundt en 3cm i diameter... Det oppstår bare i ansiktet, uten noen forvarsel, og jeg vet at jeg har fått det da jeg kjenner at det klør. Oppstår vel aldri i pannen eller halsen, men mest kinnene/på sidene. Har vel vært mest hyppig det siste halve året, og jeg kan ikkje si at jeg kan knytte det til allergi eller noe sånt...men hvem vet? Noen som kanskje har et mulig svar på problemet? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 spør en lege: http://klara-klok.no/ Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kanskje du reagerer på noe mat? Eller kulde/varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå