Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?

Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

1. 1. Alternativene

• Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47

Anbefalte innlegg

Skal ha PS3 versjonen. Har ikke 360. Samt har alltid spilt GTA på PS, så det er et must at det er slik. :)

når begynte du å spille gta a? tror ikke engang ps versjonen var påtengt når vi timehacka den første gta demoen :D

gta hører hjemme på PC, der det kom fra og der det kommer til å slutte.

orker ikke høre noe så dumt som at folk synes gta san andreas var bra på ps2,

ja kanskje bra om du er vant til oppløsning fra den første gameboyen og fps jevnt under 30.

siden xbox kjører directx og har exclusive material, samt at live owner "home" så blir det nok en 360 versjon her mens jeg venter på "fullversjon"

Skjønner ikke helt tankegangen din her. Det at flere millioner synes at san andreas var bra på ps2 er dumt i dine øyne? Har da selv spillet på både ps2 og på pc. Og syntes spillet var morsomst på ps2, selv om at jeg kunne spille med høyere framerate og oppløsning på pc versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blomster med hver sin dolby digital kanal ? Du vet det faktisk var en del av E3 showet ? Alt jeg gjorde var å repetere alt som ble vist der, og dette er over 1 år siden. Skal du henge meg pga det ? Selv om det høres sykt ut så demonstrerte de dette på E3 messen.
No har eg alder vært på E3. Men du har jo, iflg deg sjølv..

For å sitera deg:

PS3 er istand til rendre mil på mil med detaljerte landskaper og om du har en million blomster kan hver eneste blomst ha en Dolby Digital kanal hver.

Dette blei veldig off topic, så, tilbake til topic!

Elsker den blupp-lyden jeg også. Bruker den som meldingsvarsel på telefonen min. Noen ganger, hvis jeg får en melding eller noe sånt på 360n tror jeg at jeg får melding på tlf. Og vice versa.
Har du ein plass eg kan lasta denne lyden? Kose-lyd! :D

360'n min har en feilprosent på 0 den. Sammen med eksklusivt innhold. Høres ikke det bra ut? :)
Det er snakk om win win! :D

Håpar desse episodane som vert lansert blir store!

Lenke til kommentar

hm sikker på at det ikke blir "medals" eller achievments opplegg i gta4 på playstation 3 da? uncharted hadde det jo... resistance og forøvrig.

Skjønner jo at penisen til noen vokser litt når andre kan gå og sjekke hva man har oppnådd, men hvem gidder faktisk å sikle på andre sine prestasjoner ? :p

Lenke til kommentar
Hadde same innstillinga som deg Fenixen, heilt til eg fekk eit par achievments. Men, kan eg gå inn på vennelista mi og sjå kva for medaljar andre har i uncharted på PS3?

Men tenk når Sony endelig får lansert HOME. Da vil vennene dine kunne komme på besøk i din virtuelle leilighet. Og hakene deres vil gå rett i gulvet når de ser den siste achievmenten din, nemlig GTAIV's drep 1 000 000 mennesker, som står i all sine prakt på det flotte stuebordet ditt som du fikk i resistance 2. ;)

Lenke til kommentar
Hadde same innstillinga som deg Fenixen, heilt til eg fekk eit par achievments. Men, kan eg gå inn på vennelista mi og sjå kva for medaljar andre har i uncharted på PS3?

Men tenk når Sony endelig får lansert HOME. Da vil vennene dine kunne komme på besøk i din virtuelle leilighet. Og hakene deres vil gå rett i gulvet når de ser den siste achievmenten din, nemlig GTAIV's drep 1 000 000 mennesker, som står i all sine prakt på det flotte stuebordet ditt som du fikk i resistance 2. ;)

hehe, sant så sant. Blir sikkert ganske tøft Home. Men trur ikkje det vil væra lika intressant i lengda. Jobba mykje med Second Life på høgskulen - og må seie eg vart veldig lei etterkvart.

Men me får sjå.

Lenke til kommentar
Litt nytt om ekstrainnholdet:
GTAIV DLC

* When MS says exclusive, they mean that no other system can have DLC content for GTAIV

* It will be bigger than a lot of people think. GTA3 Vice City and San Andreas were basically expansions of GTA3. Think of the DLC that way. We are talking major expansion for GTAIV

* No price has been discussed yet. It’s up to Rockstar on whether or not they will charge for it

* If successful, DLC may be the new way to deliver GTA expansions

http://www.thebitbag.com/2008/02/21/micros...akfast-bullets/

Åh, damn it. Om ekstrainnholdet blir forbasket omfattende, blir jeg nesten nødt til å kjøpe det til både PS3 og 360.

Lenke til kommentar
Åh, damn it. Om ekstrainnholdet blir forbasket omfattende, blir jeg nesten nødt til å kjøpe det til både PS3 og 360.
Kva tener du på det? ... Mtp. at PS3 utgåva ikkje kjem med noko du ikkje får i 360 utgåva av spelet. Må sei eg stussar litt der. Dog om alle kompisane dine berre har PS3, og går for spelet der, så er det jo straks noko anna.

Og ein kan sei kva ein vil om MS, men idiotar er dei ikkje. Eg tvilar på at dei hadde betalt 50mill USD for episodar med 90 min ekstra gameplay. Microsoft opna pengepungen, for å gjere GTA IV meir attraktivt på 360, og difor må jo desse episodane væra rimeleg omfattande.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Sånn her kommer det til å ligge ann i salgstall

Gta 4 vil selge best på ps3 i japan

Best på xbox i usa

og jevnt på begge konsollene i Europa

Og da vil de ligge ca likt, samme som de gjør med burnout og devil may cry atm:)

syns det høres fair ut.

Og så må man huske at det finnes 7 millioner flere xboxer enn ps3er der ute atm, det er 7 millioner flere potensielle kunder:)

og stop den her jævla dritt fanboy krangelen=)

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Kva tener du på det? ... Mtp. at PS3 utgåva ikkje kjem med noko du ikkje får i 360 utgåva av spelet. Må sei eg stussar litt der. Dog om alle kompisane dine berre har PS3, og går for spelet der, så er det jo straks noko anna.

Jessør Bob, det er nettopp det. Blir det co-op på GTA IV, MÅ jeg spille det med kompiser rett og slett. Så mitt valg står og faller på hvor bra disse multiplayermulighetene er. :)

Edit Piaf: I tillegg kan jeg også le nevnte kompiser opp i trynet, der jeg sitter og spiller ekstrainnholdet. Og det liker jeg.

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar
GTAIV DLC

* When MS says exclusive, they mean that no other system can have DLC content for GTAIV

* It will be bigger than a lot of people think. GTA3 Vice City and San Andreas were basically expansions of GTA3. Think of the DLC that way. We are talking major expansion for GTAIV

Ojda.. det kan påvirke valget mitt litt, må jeg innrømme. Trodde det bare var snakk om noen ekstra fillemissions jeg, men hvis det blir f.eks. en GTA 4: San Andreas, så er det klart det vil friste litt.

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

Dumme dumme folk ikke kjøpe GTA IV til 360 bare fordi den bråker, skru opp lyden på deres flotte anlegg da!

Jeg spiller med middels lyd og overdøver lett bråket til 360 :). Høytalere til 1400kr overdøver lett 360en, så ikke syt!

Jeg tok GTA IV til 360, mangen grunner, men viss det skjer att PS3 versjonen flyter bedre da endrer jeg orderen ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...