Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?

Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

1. 1. Alternativene

• Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47

Anbefalte innlegg

Sinnsykt mye mer ekstramateriale til Xbox 360

Jeg synes det å måtte vente noen sekunder ekstra ved loading, pluss et par pop-ups og generellt en utrolig liten grafisk forskjell ( som man uansett ikke bryr seg for mye om , siden dette tross alt er GTA ) ikke er verdt all ekstramateriale xbox brukere får.

Er utrolig skeptisk på det der.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sinnsykt mye mer ekstramateriale til Xbox 360

Jeg synes det å måtte vente noen sekunder ekstra ved loading, pluss et par pop-ups og generellt en utrolig liten grafisk forskjell ( som man uansett ikke bryr seg for mye om , siden dette tross alt er GTA ) ikke er verdt all ekstramateriale xbox brukere får.

Løse rykter vil jeg si, disse nyhetene er uferske

Det er ingenting fra offisiell hold enda..

PS3versjonen til nå er det den jeg beholder!!

Da mitt Gold går ut i juli og ikke gidder å fornye det igjen. Skal likksom ikke rushe igjennom GTA IV heller, skal ta det med ro ;), da er det godt å vite onlinedelen er tilgjennelig for meg 24.7 på ps3en til evig tid

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

PS3 versjonen ser ut til å selge MYE bedre. I den nattåpne butikken jeg var solgte PS3 versjonen minst 5 ganger bedre virket det som.

Var også haugevis av folk som kjøpte PS3, så ikke noen 360'er bli solgt.

Så dette er nok spillet som gjør at PS3 overkjører 360 i Europa fra nå av. Ganske merkelig med tanke på hvir mye billigere 360 er, men tydelig at merkenavn er viktig.

Lenke til kommentar
PS3 versjonen ser ut til å selge MYE bedre. I den nattåpne butikken jeg var solgte PS3 versjonen minst 5 ganger bedre virket det som.

Var også haugevis av folk som kjøpte PS3, så ikke noen 360'er bli solgt.

Så dette er nok spillet som gjør at PS3 overkjører 360 i Europa fra nå av. Ganske merkelig med tanke på hvir mye billigere 360 er, men tydelig at merkenavn er viktig.

Tror vi skal ta høyde for at de som møtte opp i natt var entusiaster som VILLE ha spillet tidligst mulig og når det var klare beskjeder om at det var veldig få PS3 eksemplarer tilgjengelig første tiden, så er det ikke rart at det var de med PS3 som sto i kø i natt. 360 eksemplarer var det flust av nemlig.

Men at GTA IV vil øke interessen for PS3 er godt mulig.

Lenke til kommentar

"Some knowledgeable folks over at forum.beyond3d have found that the Xbox 360 version of GTA IV runs at a resolution of 720p (1280×720) but the PS3 version only runs at 630p (1120×630). But the PS3 still looks better regardless which may be down to "HDR vs X360 MDR, post-process..."

Jaja men det står fortsatt PS3versjonen er flottest, du glømte å nevne det ;)

Lenke til kommentar
"Some knowledgeable folks over at forum.beyond3d have found that the Xbox 360 version of GTA IV runs at a resolution of 720p (1280×720) but the PS3 version only runs at 630p (1120×630). But the PS3 still looks better regardless which may be down to "HDR vs X360 MDR, post-process..."

Jaja men det står fortsatt PS3versjonen er flottest, du glømte å nevne det ;)

Jeg garanterer at ingen av dere vil se noen visuell forskjell mellom de to versjonene, som ikke kan justeres ved å endre instillinger på TV'n.

Lenke til kommentar

Distre som jeg er kjøpte jeg GTA 4 til både PS3 og Xbox 360. Må si jeg følte meg litt uglesett i kassen på min lokale Elkjip, der jeg kom med 2 versjoner av samme spill og en nesehårskutter...

Dama i kassen gav meg i alle fall et snodig blikk...

Lenke til kommentar

Sliter med å bestemme meg :innocent:

360 har: Bedre LIVE, så mer sømløs multiplayer sannsynligvis.

Bedre kontroller.

Ps3 har: Hakket bedre grafikk. Bedre loading. Mindre pop-ins. Mer stabil framerate?

Faktisk, frameraten blir avgjørende for meg. Er den lik på begge versjonene?

Lenke til kommentar
Da får du gi oss ein liten tilbakemelding om hvilken versjone du foretrekker da:) Og om det er nevneverdig mye forskjell mellom spillene.

Jepp

Kan være greit med en uttalselse fra en ikke-fanboy :)

Tidlige merknader:

Litt mindre lastetid på PS3

Mindre bråk av PS3-konsoll (noen bryr seg om dette)

Litt "mykere" grafikk på PS3

Lenke til kommentar
Da får du gi oss ein liten tilbakemelding om hvilken versjone du foretrekker da:) Og om det er nevneverdig mye forskjell mellom spillene.

Jepp

Kan være greit med en uttalselse fra en ikke-fanboy :)

Tidlige merknader:

Litt mindre lastetid på PS3

Mindre bråk av PS3-konsoll (noen bryr seg om dette)

Litt "mykere" grafikk på PS3

Hvordan er frameraten? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...