Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?


Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

  1. 1. Alternativene

    • Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Har lyst til og kjøpe det til PS3'n pga selve maskinen er så mye bedre enn 360'n. Men med bedre online tjeneste, kontrolleren og DLC så blir det nok til at jeg går hjem med x-box 360 versjonen i morgen.

 

Hvorfor er maskinen så mye bedre?

Fordi noen har sagt det? :F

 

Ville sjekket hardware vs hardware, så ser du hvor små forskjellene er.

Lenke til kommentar
Har lyst til og kjøpe det til PS3'n pga selve maskinen er så mye bedre enn 360'n. Men med bedre online tjeneste, kontrolleren og DLC så blir det nok til at jeg går hjem med x-box 360 versjonen i morgen.

 

Hvorfor er maskinen så mye bedre?

Fordi noen har sagt det? :F

 

Ville sjekket hardware vs hardware, så ser du hvor små forskjellene er.

 

Slapp helt av i krangle lysten din :roll: Mener bare at jeg personlig syns PS3'n virker som en bedre maskin - mest på grunn av kvalitetsføelsen din gir. 360'n er en skrangle boks uten like og bråker som ett uvær til sammenligning. Derfor hadde jeg heller kjøpt til PS3'n hvis online delen var bedre.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk krangler om hvem versjon som er best. Er minimale forskjeller mellom xbox360 og ps3 i ytelse. Vis man kun kjøper spill etter grafikken så får de kjøpe en pc, kan ha høyere AA og høyere oppløsning på en pc enn konsoll.

Er gameplay og spilla som er viktig, ikke hvem farge eller navn blikkboksen ved tv har ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Da får du heller skrive det da, så folk faktisk forstår hva du mener.

Jeg vil ikke krangle, men hvis jeg skriver:

 

"Xbox 360 er best, fordi den har det fineste sorte designet"

(noe jeg mener ikke stemmer)

 

Så skal det egentlig bety at jeg synes den gir bedre kvalitetsfølelse.

Det blir feil, og det forstår du.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Da får du heller skrive det da, så folk faktisk forstår hva du mener.

Jeg vil ikke krangle, men hvis jeg skriver:

 

"Xbox 360 er best, fordi den har det fineste sorte designet"

(noe jeg mener ikke stemmer)

 

Så skal det egentlig bety at jeg synes den gir bedre kvalitetsfølelse.

Det forstår du.

 

Alternativt så kan du la noen ha en annen mening enn deg selv, uten og måtte lage noe ut av det hver gang. Verden går ikke under bare fordi noen kanskje muligens liker PS3 bedre enn 360, eller omvendt :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Ja jeg forstår jo det, og seff kan du ha en annen mening.

Men når du kommer og og sier ting som ikke stemmer, bare fordi

du mener det.. så er det du som er problemet, og ikke jeg.

 

"Hei folkens.. Jeg elsker 360 og den er best fordi den er stillest!"

 

Så du trur at jeg kunne skrevet det i en helt seriøs sammenheng

og at folk bare skulle la det gå? Da har du nok valgt feil forum ;]

 

EDIT: Det er flere ting med ps3 jeg liker, og jeg hever somregel aldri 360 over ps3.

Men det er 360 jeg har, og liker ikke folk som finner opp ting om den.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk krangler om hvem versjon som er best. Er minimale forskjeller mellom xbox360 og ps3 i ytelse. Vis man kun kjøper spill etter grafikken så får de kjøpe en pc, kan ha høyere AA og høyere oppløsning på en pc enn konsoll.

Er gameplay og spilla som er viktig, ikke hvem farge eller navn blikkboksen ved tv har ;)

 

Men nå har det seg sånn at GTA ikke kommer på PC. Det kan godt være det kommer ut, men ingen har hørt noe om det.

Lenke til kommentar
GTA IV PS3 ser bedre ut.

GTA IV Xbox 360 får et par eksklusive tillegg i spillet.

 

/thread

 

Tror ikke du klarte å oppsummere 23 sider med de to setningene. Noen velger en konsoll fremfor en annen på grunn av kontrollere, noen velger konsoll utifra hva de alltid har spilt spillet på. I tillegg finnes det sikkert mange andre begrunnelser hvis du leser gjennom resten av sidene.

Lenke til kommentar

PS3 eller Xbox 360?

Ifølge spillkarakterdatabasen Gamerankings får «GTA IV» hakket bedre anmeldelser på PS3 enn på Xbox 360, men den generelle oppfatningen er at det er hipp som happ. Sjekk ut IGN.com sin sammenlikning (krever medlemskap) eller bloggen Kotakus gjennomgang.

 

Krever PS3-versjonen en form for installering?

Ja. Som med flere andre spill til PS3 må du installere en del filer første gang du starter opp spillet. Ifølge Kotaku.com er filene på 3,4 gigabyte og tar drøye syv minutter å installere. Dette kan for eksempel være en av årsakene til at lastetidene på PS3 rapporteres som noen kortere enn på Xbox 360. Det er ingen liknende installasjonsprosess på Xbox 360.

Lenke til kommentar

X360 er billig, den ser billig ut den fungerer en stund og den er favoritt blandt yngre som ikke har spesielt med penger.

 

Ps3 er dyr, den ser dyr ut den fungerer og den er favoritt blandt eldre som har litt penger.

 

Det er bare forbanna facts altså folkens. Og nå som GTA...spillet med stor S faktisk er bedre på PS3 så selvf blir det panikk blandt X360 eierene. Selv om det er minimal forskjeller det er snakk om her slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...