Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?

Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

1. 1. Alternativene

• Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er fy fy-måten eneste måten å få tak i spillet nå? Det er vel noen som har fått prøve det?

(og helst ikke rapporter innlegget, jeg spør om de som har spillet bryter loven, jeg oppfordrer ikke til å bryte den.)

dei som har anmeldt spillet har ikkje sagt noko om installeringa...så spørst om det er forbeholdt ps3, noko eg faktisk missuner ps3 for no, eg valgte x360 versjonen sjølv om eg har begge konsollene grunna live, kontrollen og forventa bedre grafikk, men der tok eg då feil...

Lenke til kommentar

Har begge konsollene, men kommer nok til å gå for 360-versjonen jeg også, først og fremst pga. kontrolleren, episodene, og xbox live.

Off topic: noen som har forslag til bedre PS3-kontroller? Det jeg vektlegger er bedre triggere, samme plassering av analog-stickene som på Xbox 360, samt litt mer tyngde? SIXAXIS er ubehagelig lett, synes jeg, sliter med å venne meg til det.

Edit: må forresten stille meg spørrende til det å automatisk velge spillet til en konsoll fordi du synes at serien "hører hjemme" der. Men det er nå mitt syn, jeg er lite trofast mot multinasjonale selskaper som gir f* i meg som forbruker, men hver sin hest.

Endret av bepe86
Lenke til kommentar
Har begge konsollene, men kommer nok til å gå for 360-versjonen jeg også, først og fremst pga. kontrolleren, episodene, og xbox live.

Off topic: noen som har forslag til bedre PS3-kontroller? Det jeg vektlegger er bedre triggere, samme plassering av analog-stickene som på Xbox 360, samt litt mer tyngde? SIXAXIS er ubehagelig lett, synes jeg, sliter med å venne meg til det.

PS3 Dualshock er tyngre hvertfall :)

Lenke til kommentar

Av det som har kommet fram av de forskjellige reviewsa så er alle enige

IGN/EGM/1UP/GT/Gamespy/TeamXbox: "PS3 version has the better graphics."

Jeg skrev et innlegg for lenge siden om at jeg kom til å kjøpe det til Ps3 pga blu-ray formatet og innebygd harddisk. 360 versjonen har ingen optional harddisk innstalasjon heller. Det vil resultere i at spillet vil flyte bedre. Dette har han Sam fyren i Rockstar gått ut og sagt til og med.

+ med xboxen min så nekter jeg å betale lenger for å spille online og ekstrautstyr som har gått i stykker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Hvilke fordeler har Xbox 360 i forhold til PS3?

Leste at dere skrev noe om lead map eller noe sånt, og xbox live. Er ikke live funksjonen bra nok på ps3?

Xbox Live er noe kun xbox har.

På ps3 så heter det vel PSN.

Det er mye forskjell på disse 2.

På Live så får du en veeeldig bra multiplayerstøtte med snakk og shit.

På PSN får du vel bare det aller nødvendigste.

Men live koster en skvett i måneden da ;)

Lenke til kommentar
Av det som har kommet fram av de forskjellige reviewsa så er alle enige

IGN/EGM/1UP/GT/Gamespy/TeamXbox: "PS3 version has the better graphics."

Jeg skrev et innlegg for lenge siden om at jeg kom til å kjøpe det til Ps3 pga blu-ray formatet og innebygd harddisk. 360 versjonen har ingen optional harddisk innstalasjon heller. Det vil resultere i at spillet vil flyte bedre. Dette har han Sam fyren i Rockstar gått ut og sagt til og med.

+ med xboxen min så nekter jeg å betale lenger for å spille online og ekstrautstyr som har gått i stykker.

noe som ikkje vill være merkbart for de fleste.

Lenke til kommentar

Leste at dere skrev noe om lead map eller noe sånt, og xbox live. Er ikke live funksjonen bra nok på ps3?

Live heter det på 360, og det inneholder mye mer. Vennelistter, chat, game card osv. Mange mener at 360-kontrolleren er bedre, 360 har DLC

Lenke til kommentar

Live heter det på 360, og det inneholder mye mer. Vennelistter, chat, game card osv. Mange mener at 360-kontrolleren er bedre, 360 har DLC

Har da friend list og chat på PSN også :p

Lenke til kommentar

Som er mildt sagt ubrukelig.

Testa private chat på PS3 for første gangen her for noen dager siden....Blir nok aldri noensinne brukt igjen for å si det sånn. Man kan ikkje gjøre ein sabla dritt jo. Eg og ein kompis hadde eit vagt håp om at vi kunne stikke inn i MGSO imens vi var i chatten. Men den gang ei. Man kan vel lese meldinger og sjekke vennelisten eineste.

Heilt utrolig dårlig med andre ord :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...