Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?


Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

  1. 1. Alternativene

    • Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likevel er det mange som begrunner valget sitt med at de alltid har spilt GTA på PS, det var det jeg mente.

 

Vet, og det er noe av det dummeste jeg hører. Hvorfor la tåpelig sentimentalitet bestemme hva en bruker 5-600 kr på?

 

Går nok for 360-versjone, enkelt og greit for jeg ikke klarer skytespill på PS3en. Hater kontrollen.

Lenke til kommentar
Likevel er det mange som begrunner valget sitt med at de alltid har spilt GTA på PS, det var det jeg mente.

 

Vet, og det er noe av det dummeste jeg hører. Hvorfor la tåpelig sentimentalitet bestemme hva en bruker 5-600 kr på?

 

Går nok for 360-versjone, enkelt og greit for jeg ikke klarer skytespill på PS3en. Hater kontrollen.

 

Vil ikke si det er så tåpelig.. Jeg hadde nok valgt PS3 versjonen dersom maskinen min var i hus.. Men, når elkjøp og nordisk film i samarbeid klarer å bruke 3 måneder på å fikse den blir det 360 versjon på meg..

For min del føler jeg GTA hører hjemme på PS, og det er slik det er bare.. :)

Som en bonus for sløve elkjøp og Nordisk Film får jeg jo DLC fra M$ da, så det er jo positivt! :)

Lenke til kommentar

Selv så faller valget på 360, grunnet veldig behaglig kontroller og holde i samt at man ikke må kjøre klampen i bånn hele tiden, fordi vi har triggers, Pussig nok så er faktisk det en viktig faktor for min del.

 

 

Edit: Jeg så nå at PS3 har triggers aswell, så trekker tilbake mitt tidligere utsagn

 

 

Edit2: kjapt spørsmål, det er mulig og installere noe av spillet rett på boxen, sant? så vi som har x360 slipper de 30 sekundene det tar og loade, pluss så mye pop-in's.

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Selv så faller valget på 360, grunnet veldig behaglig kontroller og holde i samt at man ikke må kjøre klampen i bånn hele tiden, fordi vi har triggers, Pussig nok så er faktisk det en viktig faktor for min del.

 

 

Edit: Jeg så nå at PS3 har triggers aswell, så trekker tilbake mitt tidligere utsagn

 

 

Edit2: kjapt spørsmål, det er mulig og installere noe av spillet rett på boxen, sant? så vi som har x360 slipper de 30 sekundene det tar og loade, pluss så mye pop-in's.

 

Etter det jeg har lest i diverse reviews, NEI. Dette er også grunnen til at texture popins er mer fremtredende i xbox 360 versjonen enn i ps3 versjonen.

Lenke til kommentar
Selv så faller valget på 360, grunnet veldig behaglig kontroller og holde i samt at man ikke må kjøre klampen i bånn hele tiden, fordi vi har triggers, Pussig nok så er faktisk det en viktig faktor for min del.

 

 

Edit: Jeg så nå at PS3 har triggers aswell, så trekker tilbake mitt tidligere utsagn

 

 

Edit2: kjapt spørsmål, det er mulig og installere noe av spillet rett på boxen, sant? så vi som har x360 slipper de 30 sekundene det tar og loade, pluss så mye pop-in's.

 

Etter det jeg har lest i diverse reviews, NEI. Dette er også grunnen til at texture popins er mer fremtredende i xbox 360 versjonen enn i ps3 versjonen.

 

 

Nei daså, trodde det var valgfritt på Xbox360 jeg.

Lenke til kommentar

For første gang ser det ut til at jeg går for PS3 versjonen av et spill som kommer til begge konsollene. Dette med "FAR less pop-ins" som IGN skriver og bedre anti-aliasing veltet vektskåla i PS3 retningen.

 

Problemet er at jeg liker 360 kontrolleren ca 30.000 ganger bedre enn PS3 kontrolleren - som jeg aldri blir helt komfortabel med. Og online ville jeg også foretrukket 360.

 

Ikkje lett dette. Men blir nok PS3 versjonen..

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...