Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?


Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

  1. 1. Alternativene

    • Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli litt usikker på valget mitt med 360.. Orker ikke spille på den mer enn 1 time omgangen, da må jeg ha en pause fra susing og during som kommer fra den boksen.. Orka ikke fortsette med Lost Odyssey nå etter 2 time, fordi jeg ble så innmarri lei bråking fra boxen.. og, spiller med ganske høy lyd også.. Må være noe galt med den tror jeg..

 

Menmen.. den blir vel sendt inn en gang sikkert, bare det blir en måned etter GTA.. for, jeg begynner å glede meg veldig nå.. :)

Lenke til kommentar
Kjøper til ps3 selvsagt. Jeg holder meg trofast, regner med at vi med ps3 får det samme innholdet bare ett halvt år senere e.l.

Så lenge klarer jeg fint å vente :)

 

Forresten så ser det ut til at GTA selger bedre på PS3 enn XBOX. Det er hvertfall forhåndssolgt flere PS3 titler i norge enn Xbox :D

 

 

viss det samme innholdet kjem til ps3 så tipper eg dei 50 mill$ fra microsoft går inn i historien som verdens dårligeste invistering..;)

Lenke til kommentar

"Hei. Hvis du bestiller nå vil du være på førsteleveringen, men det er fare for at den vil komme en dag for sent på grunn av sen utsendelse fra leverandør. Dette gjelder for alle butikker og webbutikker i hele Norge. Med vennlig hilsen / Kind regards Alexander Folstad"

Gamezone

 

Jeg spurte om jeg fikk PS3versjonen på dagen viss jeg bestillet idag, men jeg vet ikke om dette gjelder bare til PS3 da!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Hvilken butikk er den mailen fra ?

Gamezone.no er den mailen ifra

 

Jeg fyrte løs!!!

Kjøper begge versjonene av GTA IV :D

Har betalt det til 360 og PS3 versjonen kommer med en faktura!!

Da får jeg se hvem som er best og hva anmeldelerne sier om hvem som er den beste versjonen!

Så selger jeg den versjonen som er "dårligst" av GTA IV til 360/PS3

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Idag fikk jeg min Xbox 360 arcade med hdmi. Jeg var redd for at den skulle bråke noe jævlig , som visse folk skulle ha det til. Det er heldigvis ikke tilfellet. Bråker akk såpass at jeg ikke blir forstyrret.

 

Med eller uten spill i ? :p

 

hahahaha akkurat! jeg kjøpte 360 etter å ha vært på forumet en del og skjønte ikke hva alle sa om at det bråket så mye når jeg slo an på for første gang.. og der lå gears of war, tok den inn i maskinen også måtte jeg ta opp lyden dobbelt så høyt på tven if you know what i mean :p

Lenke til kommentar
Idag fikk jeg min Xbox 360 arcade med hdmi. Jeg var redd for at den skulle bråke noe jævlig , som visse folk skulle ha det til. Det er heldigvis ikke tilfellet. Bråker akk såpass at jeg ikke blir forstyrret.

 

Med eller uten spill i ? :p

 

Med spill selfølgelig, prøvd dvd`er også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...