Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?


Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

  1. 1. Alternativene

    • Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47


Anbefalte innlegg

Å si at Xbox kontrolleren er bedre enn Ps3 sin er helt feil, siden det er bare 100% smakssak...

 

Cpt. Obvious to the rescue... Godt du fikk forklart oss det. Jeg trodde lenge at det var en objektiv sannhet at 360 kontrolleren var bedre. Siden jeg har sett flere skrive det samme. Og så viser det seg altså å være en smakssak. Sett slikt.

Endret av freke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å si at Xbox kontrolleren er bedre enn Ps3 sin er helt feil, siden det er bare 100% smakssak.

 

det er litt smaksak, men teknisk sett er det ikkje det..sidan ergonomien er rett å slett bedre på x360 sin kontroll.:)

 

Er du sikker? Hva om du har en alien hånd med 3 tommeltotter, 5 ringfingre og 2 lillefingre?

Lenke til kommentar
Å si at Xbox kontrolleren er bedre enn Ps3 sin er helt feil, siden det er bare 100% smakssak.

 

det er litt smaksak, men teknisk sett er det ikkje det..sidan ergonomien er rett å slett bedre på x360 sin kontroll.:)

 

Er du sikker? Hva om du har en alien hånd med 3 tommeltotter, 5 ringfingre og 2 lillefingre?

 

 

vel da får du kansje eit problem med både ps og x360 kontrollen.;)

Lenke til kommentar

Har bare 360 av de to maskinene så da er valget enkelt. Tror jeg hadde valgt 360 versjonen om jeg hadde hatt PS3 også, grunnet ekstramateriale. Jeg har vel cirka aldri kjøpt ekstramateriale før, men synes allikevel det er fint å ha det i bakhånden i tilfelle det skulle bli veldig bra materiale. I tillegg liker jeg 360 kontrolleren bedre.

 

Når det gjelder støynivå så synes jeg 360en er ganske stille faktisk. Kan hende det har noe å gjøre med at den er ganske ny.

Endret av Micern
Lenke til kommentar

Jeg har begge konsollene og jeg foretrekker helt klart 360 kontrollen.

Playstation 3 kontrollen kan rett og slett ikke måle seg med 360en, tror faktisk det hadde vært bedre for Sony vis dem hadde gått for bumerang kontrollen som dem egentlig skulle gi ut.

Men det er som sagt smakssak.

Lenke til kommentar

Boomerangkontrollen kan jeg garanterer hadde blitt en flopp. Den ser jo så utrooolig ubehagelig ut og det er den nok også. Sony gjorde noe lurt når de gikk tilbake til den gamle. De kunne jo selvfølgelig lansert enda en ny og bedre en da.

Men kontroll har ingenting å si for meg på GTA. Jeg liker nok 360-kontrollen hakket bedre enn dualshocken, men jeg er ikke interessert i å betale for å spille online, hvertfall ikke nå som home og in-game XMB nærmer seg.

Lenke til kommentar

Humm, klare ikke bestemme meg for kordan versjon...

 

På den ene sia har eg 360'n, med positive ting som "ekslusiv" dlc, achievements(yes, I whore them), mere solid onlinetjeneste, i alle fall atm, en god del nettbuddies. negative tinginkludere, men e ikke begrensa til: masse gærne skrotinger på Live, utrulig bråkete maskin når den leser plata, og konsollen dauer kver 6 mnd.

 

på ps3 har eg flere irlvenner, som man kan spille multiplayer med, men det e vel basically det. Vurdere nesten å kjøpte gta til ps3'n så den faktisk blir brukt til nokka.

 

Får kanskje gjøre som en anna fyr sa i starten av tråden, kjøpe begge versjonan.

 

Dog vanskelig når man e fattig student uten studielån :p

Endret av Cactuar
Lenke til kommentar
Jeg skal ha PS3 versjonen. Mest fordi jeg ikke har xbox 360, men også fordi jeg synes PS3 kontrolleren er bedre!

Så hvis du hadde h hatt xbox 360 også så hadde du valgt ps3 på grunn av kontrollen? :p

Syns 360 kontrollen er nesten bedre å holde i og bruke enn ps3 kontrollen ;)

Endret av langkaas92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...