Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?


Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

  1. 1. Alternativene

    • Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting å beklage, ettersom jeg ikke blir opprørt av det. Har selv begge, men velger 360-versjonen av visse grunner. Kan hende du har vært uheldig og fått en umåtelig bråkete box, hva vet vel jeg. Uansett, tenkte ikke bare på GTA mtp den siste posten min (ja, jeg vet vi er i GTA-forumet), men skal la dette ligge. Er ingen tvil om at dette spillet blir forrykende bra, uansett konsoll.

Lenke til kommentar

Er så konsentrert i spillinga at du ikke merker støyet uansett :p

Det er ivertfall jeg. Men, folk overdriver litt når det gjelder xboxens "bråk", syntes jeg. Skal meget lite lyd til for og overdøve x360.

 

Edit: On topic, Mekker det til xbox 360, da jeg bare hare x360, simple as that.

Endret av geedoo
Lenke til kommentar
Men, folk overdriver litt når det gjelder xboxens "bråk", syntes jeg. Skal meget lite lyd til for og overdøve x360.

 

Veldig uenig. Synes den lager unødvendig mye støy og enkelte spill som Mass Effect blir høretelefoner nesten et must å bruke. Har inntrykk av at støyen er litt forskjellig utifra hvilken modell man har etc., men at endel av de støyer ekstremt er utenfor enhver tvil spør du meg :)

 

Jeg er heldig og har både xbox360 og ps3. Hvis ytelsen/grafikken blir noenlunde lik på begge versjonene så kjøper jeg ps3 versjonen utelukkende pga støyen fra xbox'en.

Lenke til kommentar
Men, folk overdriver litt når det gjelder xboxens "bråk", syntes jeg. Skal meget lite lyd til for og overdøve x360.

 

Veldig uenig. Synes den lager unødvendig mye støy og enkelte spill som Mass Effect blir høretelefoner nesten et must å bruke. Har inntrykk av at støyen er litt forskjellig utifra hvilken modell man har etc., men at endel av de støyer ekstremt er utenfor enhver tvil spør du meg :)

 

Jeg er heldig og har både xbox360 og ps3. Hvis ytelsen/grafikken blir noenlunde lik på begge versjonene så kjøper jeg ps3 versjonen utelukkende pga støyen fra xbox'en.

Det er tydelig at det kommer ann på hvilken modell man har. Broren min har en Xbox 360 som høres ut som en støvsuger på laveste setting, mens min er musestille.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Har du spilt det, så du vet at det er fårlig fps eller? og, det er sterkt å misslike ett spill kun på at det ikke er crysis grafikk..

 

Uansett, jeg skal ha det på 360, siden ps3'n fortsatt er inne til rep, og ikke er sikker når jeg får den igjen+de eksklusive episodene til 360.. :D Hadde nok blitt 360 selv om ps3'n var i hus...

Lenke til kommentar
Har du spilt det, så du vet at det er fårlig fps eller? og, det er sterkt å misslike ett spill kun på at det ikke er crysis grafikk..

 

Uansett, jeg skal ha det på 360, siden ps3'n fortsatt er inne til rep, og ikke er sikker når jeg får den igjen+de eksklusive episodene til 360.. :D Hadde nok blitt 360 selv om ps3'n var i hus...

 

*Sarkasme* :tease:

 

PS, fps skulle ligge på omtrent 30 kilde http://www.spillarkivet.no/nyhet.php?nid=482&type=nyhet

Endret av ghffgfe
Lenke til kommentar

Er så heldig at jeg har både Playstation 3 og Xbox 360, men vet ikke helt hvilken konsoll jeg skal kjøpe spillet til, tror jeg velger Xbox 360 på grunn av at det kommer litt mer innhold som sikkert er morsomt og spille når jeg har spilt gjennom spillet et par ganger.

 

Men uansett så kommer dette til å bli et strålende spill, som jeg gleder meg enormt mye til.

Lenke til kommentar
Har du spilt det, så du vet at det er fårlig fps eller? og, det er sterkt å misslike ett spill kun på at det ikke er crysis grafikk..

 

Uansett, jeg skal ha det på 360, siden ps3'n fortsatt er inne til rep, og ikke er sikker når jeg får den igjen+de eksklusive episodene til 360.. :D Hadde nok blitt 360 selv om ps3'n var i hus...

 

*Sarkasme* :tease:

 

PS, fps skulle ligge på omtrent 30 kilde http://www.spillarkivet.no/nyhet.php?nid=482&type=nyhet

 

Sarkasme? Aldri hørt om.. skjønner ikke slikt jeg.. :p

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne det med støy ha aldri hatt særlig problem med støy på noen av konsollene mine, hadde litt støy på Playstation 3 min for en stund siden, men det var kun fordi driveren var ødelagt. Men bådde 360en min og Playstation min er stille som mus, noe jeg selvfølgelig er meget takknemlig for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...